Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Konferencja Sony na E3 2011 - podsumowanie i zbiór wiadomości PlayStation 3PSPPS Vita

Konferencja Sony na E3 2011 była udana, chociaż zabrakło nam trochę niespodzianek. Zwłaszcza w przypadku gier na PlayStation 3 można było liczyć na więcej, chociaż i tak nie da się ukryć, że ten rok będzie dla stacjonarki Sony bardzo udany.

Zdecydowanie na plus trzeba wymienić kolejną prezentację NGP, a raczej PSVITA – tak został przemianowany następca PSP. Świetną informacją jest stosunkowo niska cena – 249.99 $ / euro za podstawową wersję to bardzo przyzwoity pułap (wszyscy spodziewali się, że trzeba będzie zapłacić więcej). Po prezentacjach widać, że tytułem obowiązkowym praktycznie dla każdego będzie Uncharted: Golden Abyss, ale to wiedzieliśmy praktycznie od momentu przedstawienia NGP wiele miesięcy temu.


 

Ciekawą informacją jest też zapowiedź specjalnego 24-calowego telewizora PlayStation – to może być rzeczywiście ciekawe zagranie, które pozwoli doświadczyć technologii 3D szerszej grupie osób.

Zdecydowanie podoba nam się rozpoczęta już w zeszłym roku polityka Sony w zakresie współpracy z developerami 3-party. Ekskluzywna zawartość w wersjach na PS3 takich gier jak: Bioshock: Infinite, Star Trek, Saint's Row 3, SSX, Need for Speed: The Run, czy Battlefield 3 to pomocna wiadomość – zwłaszcza dla tych, którzy posiadają zarówno PlayStation 3, jak i Xboxa 360. Dzięki tego typu ruchom posiadacze dwóch konsol powinni się decydować na wersje dedykowane PS3. Pod tym względem Microsoft w tym roku zawiódł na całej linii.


 

Na minus trzeba zapisać brak bardzo zaskakujących ogłoszeń i nowości. O wszystkim, co zostało pokazane na PS3 w zasadzie wiedzieliśmy, natomiast Dust 514 czy Ruin na PSVITA to nie są tytuły największego kalibru. Może też zaskakiwać brak wzmianki o wielu produkcjach, które wcześniej były wymieniane na ten rok dla posiadaczy PS3. Czyżby zatem miało się okazać, że po raz kolejny większość z nich zostanie przepchnięta na późniejszy termin? Szkoda też, że Sony nic nie zapowiada już na PSP - wygląda na to, że konsolka ta została pogrzebana za żywca.

Ciekawi nas jak wy oceniacie konferencję Sony. Dajcie znać w komentarzach na dole tej strony, a poniżej możecie przy okazji przenosić się do konkretnych newsów z tej konferencji. [Ski]

 

 KONFERENCJA SONY E3 2011 - ZBIÓR WIADOMOŚCI

 

E3 2011 – gameplay z Uncharted 3: Drake’s Deception

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – gameplay z Uncharted 3: Drake’s Deception
10:40 | Jeden z największych hitów tego roku rozpoczął falę prezentacji na konferencji Sony. Ludzie z Naughty Dog najpierw zaprezentowali fragment rozgrywki z poziomu na statku, a potem mogliśmy obejrzeć nowy trailer Uncharted 3: Drake’s Deception. [czytaj dalej]

E3 2011 – Resistance 3 zaprezentowany po raz kolejny

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Resistance 3 zaprezentowany po raz kolejny
11:25 | Drugim tytułem prezentowanym na konferencji Sony był Resistance 3. Jack Tretton z Sony podkreślał dalszą dobrą współpracę z Insomniac i fakt, że wspomniany tytuł ukaże się we wrześniu jako exclusive dla PS3. [czytaj dalej]

E3 2011 - Kolekcje HD God of War oraz Team ICO ukażą się we wrześniu
12:00 | Na swojej konferencji Sony potwierdziło, że God of War Origins Collection oraz Ico & Shadow of the Colossus Collection będą dostępne od września. [czytaj dalej]

E3 2011 – Sony zapowiada tani zestaw z telewizorem 3D

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Sony zapowiada tani zestaw z telewizorem 3D
12:15 | Jack Tretton zauważył, że bardzo ważnym czynnikiem, który powstrzymuje wiele osób przed zakupem telewizora 3D jest cena. Dlatego też Sony przygotowuje nowy 24-calowy odbiornik marki PlayStation. Będzie posiadał on rewolucyjną technologię, która tradycyjny split-screen dla dwóch graczy wyrzuci do kosza. [czytaj dalej]

E3 2011 – NBA 2K12 będzie wykorzystywać PS Move

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – NBA 2K12 będzie wykorzystywać PS Move
12:30 | Na konferencji Sony pojawił się sam Kobe Bryant, który miał pokazać jak łatwo gra się w NBA 2K12 przy pomocy Move. Prezentacja nie do końca się udała, bo gwiazda nie radziła sobie zbyt dobrze. Mimo wszystko Kobe wybrnął całkiem nieźle, a sama gra zapowiada się bardzo dobrze. [czytaj dalej]

E3 2011 – Sony przedstawia Medieval Moves: DeadMund's Quest

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Sony przedstawia Medieval Moves: DeadMund's Quest
12:40 | Na konferencji Sony doczekaliśmy się zapowiedzi Medieval Moves: Dead Man’s Quest, nowej gry akcji fantasy, która została przygotowana specjalnie pod PS Move. Sprawdźcie jak się prezentuje w rozwinięciu newsa. [czytaj dalej]

E3 2011 – nowy trailer Infamous 2

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – nowy trailer Infamous 2
12:47 | Na E3 nie mogło zabraknąć również Infamous 2, który właśnie pojawia się w sklepach. Sony na swojej konferencji przypomniało o tym fakcie i wypuściło najnowszy, premierowy trailer. [czytaj dalej]

E3 2011 – nowy trailer Starhawk

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – nowy trailer Starhawk
12:55 | Twórcy Warhawka tym razem przygotowują Starhawk, czyli kolejną multiplayerową jatkę. Na konferencji Sony nie mogło jej zabraknąć, chociaż dostaliśmy jedynie dość krótki trailer. Mimo wszystko warto go obejrzeć, więc zapraszam do dalszej części newsa. [czytaj dalej]

E3 2011 – zapowiedź Sly Cooper 4

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – zapowiedź Sly Cooper 4
13:00 | "Dostawałem setki maili od graczy, którzy pytali, kiedy przywrócimy wreszcie tę markę do życia" – powiedział Jack Tretton z Sony przed prezentacją trailera Sly Cooper: Thieves In Time. Niestety szczegółów się nie doczekaliśmy, a gra zapowiadana jest dopiero na 2012 rok. [czytaj dalej]

E3 2011 – Dust 514 to nowy exclsuive dla PS3

PlayStation 3
wtorek, 07 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Dust 514 to nowy exclsuive dla PS3
13:10 | Dust 514 to nowy exclusive dla PS3 i PlayStation Network, który ma połączyć swój świat z pecetowym MMO Eve Online i zapewnić cross-platformowe granie między graczami PS3 a PC. Nowy tytuł będzie shooterem nastawionym na walkę na ziemi i podbijanie planet. [czytaj dalej]

E3 2011 - prezentacja BioShock: Infinite na konferencji Sony (+ bonusy dla posiadaczy PS3)
11:25 | Na konferencji Sony pojawił się Ken Levine z Irrational Games, który przedstawił nam trailer BioShock: Infinite. Zdradził też kilka szczegółów na temat zawartości, która pojawi się tylko na PS3. [czytaj dalej]

 

E3 2011 – zwiastun Star Trek na konferencji Sony (+ ekskluzywna zawartość dla posiadaczy PS3)
11:40 | Na konferencji Sony doczekaliśmy się zwiastuna gry Star Trek, która ma ukazać się w przyszłym roku. Co ciekawe, w tym przypadku posiadacze PS3 również dostaną ekskluzywną zawartość nieobecną na pozostałych platformach. [czytaj dalej]

E3 2011 – Saint’s Row 3 będzie zawierać ekskluzywną zawartość na PS3
13:25 | THQ jest kolejnym wydawcą, który będzie współpracował z Sony i zapewni ekskluzywny kontent w Saint’s Row 3 w wersji na PlayStation 3. [czytaj dalej]

E3 2011 - Ekskluzywna zawartość dla PS3 w grach od EA: SSX, NFS, Battlefield 3
13:35 | Na konferencji Sony Jack Tretton przedstawił wiele tytułów, które w wersji na PS3 otrzymają bonusową zawartość, niedostępną na innych platformach. Kolejnym wydawcą współpracującym z japońską firmą w tym zakresie jest Electronic Arts. [czytaj dalej]

E3 2011 – NGP oficjalnie przemianowane na PlayStation Vita
15:00 | Plotki krążące przed E3 okazały się prawdą. Od teraz następca PSP nie nazywa się już NGP, a PlayStation Vita (PSVITA). Firma Sony ogłosiła cenę oraz kilka funkcji, w jakie będzie wyposażony nowy handheld. [czytaj dalej]

E3 2011 – Uncharted: Golden Abyss na konferencji Sony
22:35 | Jednym z hitów na konferencji Sony był Uncharted: Golden Abyss zapowiadany na PSVITA. Oprawa graficzna prezentuje się fenomenalnie, a do tego zobaczyliśmy kilka nowych funkcji unikalnych dla nowego handhelda. [czytaj dalej]

E3 2011 – Sony prezentuje LittleBigPlanet na PSVITA

PSVITA
środa, 08 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Sony prezentuje LittleBigPlanet na PSVITA
23:05 | Na konferencji Sony nie mogło zabraknąć LittleBigPlanet w wersji na PSVITA. Z zaprezentowanego trailera dowiedzieliśmy się kilku interesujących szczegółów. [czytaj dalej]

E3 2011 – Ruin to nowy action-RPG na PSVITA

PSVITA
czwartek, 09 czerwiec 2011r.
E3 2011 – Ruin to nowy action-RPG na PSVITA
00:05 | Na konferencji Sony pokazano nowego RPG-a akcji na PSVITA – Ruin. Gra pozwoli Wam zwiedzić wiele lochów, rozbudowywać umiejętności swojej postaci, a także wybrać jedną z kilku klas. [czytaj dalej]

E3 2011 – ModNation Racers zmierza na PSVITA

PSVITA
czwartek, 09 czerwiec 2011r.
E3 2011 – ModNation Racers zmierza na PSVITA
00:10 | Na swojej konferencji Sony zapowiedziało nową wersję ModNation Racers na PlayStation Vita. Będzie to zupełnie nowa odsłona – twórcy podkreślili, że nie będziemy mieć do czynienia z konwersją którejkolwiek z dotychczas wydanych (PS3, PSP) wersji. [czytaj dalej]

E3 2011 - Street Fighter X Tekken potwierdzony na nowego handhelda Sony
00:15 | PSVITA dostanie Street Fighter X Tekken, o czym przekonaliśmy się oglądając konferencję Sony. Twórca przy okazji zapowiedział, że współpraca z Sony zaowocowała ekskluzywnym dla fanów Sony wojownikiem – będzie nim Cole, główny bohater Infamous. [czytaj dalej]

 

 

Zapraszamy Wad do komentowania. Czy konferencja podobała się? Na co czekacie najbardziej? A może coś zawiodło Wasze oczekiwania? Podzielcie się z nami Waszymi opiniami.

Strona artykuu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 39
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
Tenen
piątek, 10 czerwiec 2011r.
PSP już teraz umiera i nie dziwię się że panowie z Sony sobie tę konsolę dopuścili. Nie stanowi ona praktycznie żadnej konkurencji dla 3DSa czy iPad\'a. Przynajmniej moim zdaniem ;> Co mi się nie podobało? Marudzący Jack który już na początku mnie niemal uśpił... A co mi się podobało? PS Vita to może być fajna zabawka. TV w 3D średnio mnie jara...
Piotrek
piątek, 10 czerwiec 2011r.
Konferencja była w miare ok chociaż szkoda że o wszystkim już wiedzieliśmy. Gdzie jest, ja sie pytam, The Last Guardian?!?
ktosik
piątek, 10 czerwiec 2011r.
konferencja srednio na jeza w zasadzie najgorsza z calej trojki jak dla mnie. zero nowych zapowiedzi za wyjatkiem Dust 514, slabego Ruin i nowej gry Vanillaware(ktora byla cale 5 sekund na konferencji mimo, ze byla najciekawszym tytulem prezentowanym na calej konferencji sony), kolejny raz chwalenie sie 3D(powinni to juz zostawic, bo nikogo to nie interesuje), kolejne dowody na to, ze Move skonczyl tak jak wszystkie wynalazki sony czyli na smietniku(po prostu zal Koby\'ego pokaz NBA 2k byl zenujacy), dodatki do gier multiplatformowych i dobre(SSX) i zle(BF 1943, serio?). jedyne plusy to cena PSP2(choc AT&T to byla kompletna porazka - to tak jakby w polsce ustanowili Carrefour Mobile czy innego wsiowego operatora wylacznym dystrybutorem PSP2) i nowy tytul Vanillaware.
Lewy
piątek, 10 czerwiec 2011r.
Dla mnie konferencja biedna. Od konferencji na e3 oczekuje zaskoczenia, zapowiedzi nowych tytułów. Plus tylko za niską (relatywnie) cenę PSP2.
philipo
piątek, 10 czerwiec 2011r.
Imo Konferencja poprawna , ale bez szału. Zdecydowanie brak jakiejs niespodzianki.
Fan
piątek, 10 czerwiec 2011r.
Podsumujmy co mamy z dużych tytułów na koniec roku na PS3: Uncharted, Resistance i lista się praktycznie kończy. Gdzie te 30 exów które zapowiadało sony na ten rok a sonoklapki się podniecały? Jest tak jak zwykle - ta firma wiecej niż 5 exów w roku nie wyda, jeszcze sie nie zdążyliscie przyzwyczaić? Gears of war 3 oraz Forza 4 na koniec roku imo wygrywają z uncharted i resistance (który bedzie jak zwykle średni).
GILUPL
sobota, 11 czerwiec 2011r.
@Fan - 5 exow na rok? W tym roku PS3 doslownie zmiazdzylo Xa: LBP2, K3, MSA, InF2, RES3, Rachet, Starhawk, Uncharted3, Twisted Metal, Team ICO collect., SLY collect., GOW PSP collect.. Na poczatku roku pewnie TLG czy SLY4 i tak w kolko, bo jedeno studio Sony konczy jakas gre, a drugie zaczyna :P. Microsoft ma Halo4 na 2012 i masa popierdolek na kinecta. Jesli chodzi o PSV to mnogosc zapowiedzianych tytulow, swietnych tytulow na start i cena pozwalaja wierzyc w sukces tej konsolki. Mam zal do Ninny jesli chodzi o 3DSa w paru kwestiach, przeciez mogli dodac drugiego analoga, zrobic wiekszy gorny ekran, ile miejsca tam sie marnuje po bokach, gry na start byly kiepskie, cena wygurowana, bateria trzyma 4 godziny max. Jednak 3DS do dzis mnie nie przekonal, a PSV kupilbym dzis, gdyby premiera juz byla ;D.
ktosik
sobota, 11 czerwiec 2011r.
@gilu, lol. LBP2 mialo wyjsc w zeszlym roku, a sama gra poza kilkoma nowosciami w edytorze nie ma absolutnie niczego(kazdy inny wydawca zrobilmy z LBP2 10$ DLC, a nie gre za 200zl). KZ3, to samo co najwyzej dlc lub budzetowy tytul - ODST nie dosc, ze samo w sobie mialo wiecej zawartosci to jeszcze posiadalo bete Halo Reach, caly multi z Halo 3(wraz z wszystkimi map packami), a kosztowalo jedynie 120zl. Motorstorm 3 to kompletna porazka i z najnowszych recenzji wynika, ze Infamous 2 podzieli ten sam los. Twisted Metal jeszcze rok temu mial byc 20$ tytulem z PSN, a sony chce za niego 60$(mimo dokladnie tej samej zawartosci z tego co wiadomo). Resistance, Ratchet, Starhawk, serio? to dla ciebie mocne gry? cala reszta to szybkie porty z ps2/psp wiec to zaden exclusive. zabawne jak szybko zbywasz gry na kinect\'a - wczesniej nie miales problemu z wymienianiem szmelcu od sony tworzonego na Move jako wazne gry ekskluzywne, ale teraz Move jest martwy(wq odroznieniu od Kinect\'a) i juz te gry sa \"be\". Microsoft ma blisko 30 ekskluzywnych gier zarowno na Kinect\'a jak i standardowych tytulow. jesli uwazasz, ze MS ma na przyszly rok jedynie Halo 4 i gry na Kinect\'a to cie powalilo zreszta zabawne, ze Halo 4, Steel Battalion 3, Mechwarrior i lkianascie innych zapowiedzianych i niezapowiedzianych gier to nic podczas gdy Sly 4 i Last Guardian, ktory notabene mial wyjsce 2 lata temu to ogromny line-up. pominmy fakt, ze gry z Kinect\'a prezentuja lepsza jakosc niz w zasadzie polowa tego ekskluzywnego line-up sony. i przestan plesc glupoty na temat 3DS\'a jesli nie masz o nim zerowego pojecia.
ziom
sobota, 11 czerwiec 2011r.
Hahaha tylko tyle mozna zrobić czytajać fana, gdzie są gry? juz dawno wyszły fanboju, jeszcze wyjdzie Infamous 2 w zasadzie juzwyszedł Ratchet, Uncharted 3, Twistal metal itp A co z microsoftem? Tu lepiej zadać pytanie ślepa fanbojska mordko
ziom
sobota, 11 czerwiec 2011r.
LBP 2 jest jedna z lepiej ocenionych gier fanboju a Infamous 2 równie dobrze sobie radzi, boli Cie zakuty fanboju? Microsoft dostani DLC w postaci kolejnego Halo i to doipiero na 2012 i znów sie dzieci będą podniecać kolejnym wyciskaczem kasy LOL Gears 3 który można nazwać DLC do 2 cześci a Forza 4 to popierdółka na kinecta
Piotrek
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
GILUPL - po co jedziesz po kinect jak pewnie nawet go nie próbowałeś? Nie wszystkie gry to takie słabe tytuły. Dance Central 2 będzie rewelacyjny (już jedynka była), Fable: The Journey co potwierdził Molyneux ma być grą dla corowych graczy, a oprócz tego mamy choćby Ryse od Cryteka. To nie są gry casualowe i na pewno warto na nie czekać. Oprócz tego mamy forze 3 i gears of war 3 - dwa tytuły które zmiatają cały lineup sony w tym roku. Sorry ale LBP2 choć dobre to mogłoby wyjść jako DLC do drugiej części, a Killzone 3 też choć dobry to jednak nie do końca spełnił oczekiwania. Motorstorm to już w ogóle popelina co było widać ze wszystkich recenzji. Sorry ale to najsłasza część z serii. O infamous 2 jeszcze sie nie wypowiadam bo nie grałem ale 7.5/10 od gamespot nie zapowiada megahitu. Ratchet? To samo po raz już nie wiem który (11?) tyle że z obsługą kooperacji. Starhawk? Serio, czekasz na niego? Gra pure online w którą bedzie grała garstka osób, zresztą tak samo jak było z warhawkiem. Totalnie do olania. To tak jakby sie podniecać Dust 514 z konferencji sony... Ja sie pytam, kto z was bedzie w to grał? Z tego zalewu dobrych i średnich gier mamy tylko uncharted 3 który na pewno będzie hiciorem mając w pamięci poprzednie części. Naprawde tak liczysz na resistance biorąc pod uwage ze poprzednie części nie zachwyciły? Z prezentacji juz widać że dwójka będzie co najwyzej dobra. O twisted metal nie pisz bo nikt nie napisał że bedzie na ten rok, a kolekcje HD? Bez jaj, to są dla ciebie exy? Gry które osobiście juz dawno przeszedłem na PS2 i mam je w swojej kolekcji? Dzieki. Ja się wiec pytam - gdzie te blisko 20-30 exów które sony zapowiadało na ten rok? Gdzie wasza podnieta ps move nad którym sie zachwycaliście w poprzednim roku? Sorry ale z zapowiedzianych gier to kinect wygrywa. Move dostało mase badziewia i jedynie dodatkową obsługe w wielu grach. A gdzie exclusivy na move? Aha, zapomnialem, jest ps move heroes ze średnią ocen 54% :]. Podsumowując, jesli chodzi o jakość to PS3 ma w tym roku tylko uncharted 3, reszta jest ledwie dobra lub średnia. Moim zdaniem nie ma tam na tyle jakości żeby kupować te gry, np. motorstorm, resistance czy inny starhawk - po co mi one jak mam mase świetnych gier od developerów 3-party? No chyba że kupujesz każdą jedną gre która wychodzi na rynek, wtedy twoja sprawa.
ziom
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Czyżby zatem miało się okazać, że po raz kolejny większość z nich zostanie przepchnięta na późniejszy termin? Pan redaktor chyba żyje w innym świecie, bo już większosć gier wyszło w tym roku więc o jakich przekładaniach premier mówisz? Infamous 2 już wyszedł piotrusiu i oczywiście podałeś jedną z niższych ocen ale już 9 czy 10 nie podasz, taki z Ciebie własnie zakuty fanboj. A pro po Fable i gry od crytek, to nie są gry dla hard. przecież w tych grach postać sama sie porusza ty tylko machasz i wykonujesz kolejne sekwencje, chyba ze oglądaliśmy zupełnie inne konferencje LOL. Mówisz ze ratchet jest odtwórczy, a co Gears 3 czy Forza 4 może nie są? heheehe Zdejmij te okulary fanboju
Piotrek
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Jaki pan redaktor? Z kimś mnie chyba mylisz, ja jestem tylko czytelnikiem tej strony. Co do infamous podałem ocene gamespotu bo najczesciej zgadzam sie z ich ocenami, ot co. Dla twojej wiadomosci są też oceny niższe, np. magazyn Edge dał 6/10. Co do twoich zarzutów to jakbys uważnie czytał o E3 to byś wiedział że fable nie będzie grą dla casualowców a sam molynuex powiedział że prezentacja byłą pomyłką bo wszyscy pomysleli że to bedzie na szynach, a tymczasem będziemy mieć swobodę. To będzie przykład że kinect będzie dobry także dla prawdziwych graczy. I sorry ale nie porównuj ratcheta w którym kompletnie nic sie nie zmienia do Gearsów albo forzy bo to nie ta liga.
Piotrek
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
I nie wyzywaj innych od fanboyów jak sam jesteś koronnym przykładem fanboya sony. Skoro zaciekle broniłeś słabego Gran Turismo 5 to nie można cie inaczej nazwać. Ciekawe co teraz powiesz jak wyjdzie forza 4 i pozamiata po pasztecie zeszłej generacji od polyphony...
GILUPL
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
@Piotrek nigdy nie chwalilem move, mialem tez przez jakis czas Wii, a na kinectcie gralem u kumpla, dla mnie to sa dodatki do \"normalnego grania\". Nie wyobrazam sobie, zebym mogl machac przed TV, a od czasu do czasu chwycic za pada, raczej odwrotnie, wole grac caly czas na padzie, a raz na jakis czas poskakac przed TV. Nie pisz negatywnie o grach w ktore nie grales ok? Pamietaj, ze to kwestia gustu i tutaj szczerze napisze ci co ja mysle: LBP2 to zaden dodatek, bo jesli LBP2 to twoim zdaniem dodatek do jedynki to powinienes tak napisac o wiekszosci gier, dla mnie LBP1 i 2 to jedne z najlepszych gier tej generacji, obok SMG (i pewnie SMG2 w ktore nie gralem) na Wii to najlepsze platformery. Obczaj ten link: http://www.youtube.com/watch?v=rszmDp_69JQ I love this game! Jesli chodzi o Killzone3 to znowo sie mylisz, bo to takie MW niczym sie od tego nie rozni, a ludzie zachwycaja sie przereklamowanym CODem. Dla mnie MW czy Killzone to podobny poziom. Jesli chodzi o RESa to znowu sie mylisz, mi sie RES bardziej podobal niz przereklamowane Halo3, a dodam, ze do dzis mam pierwszego Xa na chacie razem z H1 i 2. Jedynie czego zazdroszcze w tym roku posiadaczom Xa to FM4, GOW3 juz nie tak bardzo, bo dostane U3, a te dwie serie to podobny wysoki poziom. Co do Fable to mam kumpla wielkiego fana tej seri od czasow pierwszej czesci na Xa, wedle jego opinia kazda kolejna czesc jest coraz gorsza, jedynka byla kultowa, dwojka swietna, trojka srednio mu podeszla, takze widac tendencje spadkowa, ale ja nie wnikam, bo nigdy w to nie gralem, nie moj ulubiony gatunek, dla mnie i tak Ocaryna to the best game ever ;D. Co do Infamous2 to ludzie bardzo pozytywnie wypowiadaja sie o tej grze, jak rowniez o swietnym polskim dubbingu. Nie sadze, ze mozna to zaliczyc do sredniakow, raczej to hicior, a reszta to kwestia gustu. Jedyne z czym sie moge z toba zgodzic to Motorstorm3, bo dwie pierwsze czesci mam na polce a trojki nie kupilem, demo mnie nie przekonalo. Amen
GILUPL
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Jesli chodzi o skladanki to nie mozesz je z miejsca skreslac, tak samo moge napisac o Halo1, ktore wychodzi w tym roku, przeszedlem je kiedys pare razy i nie mam ochoty wiecej w to grac. Pamietaj jednak, ze zawsze znajda sie ludzie, ktorzy w dana serie nie grali z jakiegos tam powodu, ja bardzo ciesze sie ze skladanki GOWow z PSP, bo nie mialem okazji w nie zagrac i na pewno je zakupie :P.
GILUPL
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Poza tym mysle, ze najbardziej miarodajna jest srednia, nie ma sie co rozwodzic, ze ktos dal 6/10, a inny 10/10. Nie nazwalbym gry dodatkiem, ktora ma sredna 92% przy 85 recenzjach czyli LBP2 (tak, tak wiem panie ktosik Sony przkupilo 85 recenzentow). 84% przy 84 reckach dla K3 (to wciaz bardzo dobra gra), Infamous ma narazie 84% przy 31 reckach, ale zwykli gracze oceniaja go na 91%. Dla porownania Fable3 ma 77%, Alan Wake 83%, a te gry nazywacie hitami, bo sa na Xa? Co innego kwestia gustu, a co innego jakosc gry. Znam ludzi, ktorzy nie cirpia platformerow i dla nich Mario czy LBP to popelina, ale to nie znaczy, ze te gry sa slabe. Obodzcie sie co niektorzy.
ktosik
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
czlowieku LBP2 mialo dokladnie ta sama oprawe, wszystkie bugi i glitche z oryginalu, nadal zenujace sterowanie i nietknieta fizyka, praktycznie ta sama zawartosc, singleplayer stworzony przez samych graczy(wiec notabene powinien byc darmowy na PSN). jedyna nowoscia byly wlasnie usprawnienia w edytorze poziomow. coroczne sportowki od EA maja wiecej nowosci niz LBP2. nie porownuj remake Halo Combat Evolved do portow z ps2 jakie sprzedaje sony - dobrze wiesz dlaczego. w przypadku sony dostajesz lekko podbita rozdzialke i to wszystko. Halo Anniversary zostalo od poczatku stworzone na nowo - cala grafika, wszystkie poziomy i cutscenki zostaly od zera stworzone na nowym silniku. do tego masz nowy multiplayer, tryb firefight, dodatkowy watek fabularny w kampanii singleplayer, online coop(i splitscreen) oraz oryginalna wersje Halo Combat Evolved z nowymi teksturamii i mocno podbita rozdzialka jako darmowy bonus. darmowy bonus Anniversary oferuje wiecej niz te 40$ porty od sony. co do ocen? to wiesz co to znaczy hype? juz pomine fakt, ze sony akurat kupuje oceny i co pare miesiecy mamy na to dowody(skandal Heavy Rain bedacy jednym z najnowszych). jak popatrzysz na oceny LBP z recenzji wypuszczonych przez niezalezne media kiedy mina czas embarga(kiedy to tylko serwisy oplacane przez sony milay wylacznosc na te recenzje) to oceny nie sa juz takie ladne - w zasadzie wiekszosc gorszych recenzji(8 i nizej) mowi wprost, LBP2 to dokladnie to samo co jedynka i zazwyczaj odradza zakupu.
GILUPL
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Wysokie oceny mega hitow na PS3 na tym portalu tez sa kupione? Jestes zalosny ktosik, nie wmawiaj mi, ze cos jest slabe skoro to mam i w to gram dlugi czas zasrany fanboju.
Vamp
niedziela, 12 czerwiec 2011r.
Ludzie jesteś śmieszni, kogo obchodzi to, że dana gra była zapowiedziana w tamtym roku a wyszła w tym. Sony akurat ten rok pod względem gier ekskluzywnych wyprzedza konkurencje i nikt normalny nie powinien mieć ku temu żadnych wątpliwości. Rozumiem, kiedyś można było narzekać na brak gier ekskluzywnych na ps3, ale teraz już nie. Spójrzcie prawdzie w oczy, co takiego zaoferował Microsoft - jakieś śmieszne po pierdółki na kinekta i wasze znienawidzone odgrzewane kotlety [ oczywiście tak jest w przypadku Sony] ale jak Microsoft wypuszcza kontynuacje swoich gier, to nie ma żadnej mowy o kotletach i braku innowacyjność. Ludzie jesteście żałośni w swoim prymitywnym myśleniu, nie zdajecie sobie z tego jeszcze sprawy ?
ziom
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
Ale to jest oczywiste Vamp, tylko taki waron ehhh ktosik sądzi inaczej, ale co sie dziwić jego fanboizm nie zna granic, jest dzieckiem nr 1 Dla mnie xbox jak i PS3 maja świetne gry, z tym ze sony ma 2 razy więcej studiów wewnętrznych dlatego mają wiecej gier.
ktosik
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
@Vamp, pokaz mi co jest odgrzewanego w Forzie 4. Turn10 podobnie jak w Forzie 1 i Forzie 3 powtarza sposob tworzenia swoich gier - od nowa zeskanowali auta(i nagrali odglosy indywidualnie dla wszystkich 500+ aut), wszystkie trasy zostaly na nowo zeskanowane(tym razem Turn10 dla wiekszego realizmu wykorzystalo laserowe skanowanie jako jedyna firma obok iRacing), nowy silnik graficzny, nowy silnik fizyczny(do tego nie tylko wykorzystali dane Pirelli na temat opon ale pracowali z inzynierami tej firmy nad silnikiem), nowy multiplayer, Auto Vista, nowa kariera, monumentalna wrecz ilosc zawartosci zwiazanej z Top Gear i masa innych nowosci. powiedz mi co tu takiego \"odgrzali\"? moze Fable The Journey, Ryse, Disney Adventures, Bastion, Crimson Alliance, Gunstringer - nawet Halo Anniversary zostalo stworzone od zera na potrzeby 360tki i zawiera mase ekskluzywnej zawartosci. Halo Anniversary zaczeto robic na poczatku 2010 roku, a takie porty od sony jak potwierdzil ich deweloper robia w niecale 2 miesiace. to akurat duza czesc tytulow prezentowanych przez sony na E3 2011 bylo kotletami.
Vamp
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
@ktosik - to są usprawnienia tak jak w każdej kontynuacji. Przecież taki uncharted 3 lub killzone 3 i wiele innych gier działają na ulepszonych silnikach graficznych i wszystko jest poprawiane na lepsze + dodanie jakiś nowości... Myślisz, że takie Gears of War 3 zaskoczy czymś nowym ? raczej nie, ale jedynie co mi się rzuciło w oczy to fakt, że ta gra ma w końcu oświetlenie takie jakie być powinno. Akurat Sony w tym roku przoduję z swoimi grami - krótko mówiąc jest w co grać, a na wszystko nie ma kasy żeby tak od razu zagrać w dniu premiery.
GILUPL
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
Piep..ysz jak potluczony ktosik, tak Turn10 za kazdym razem robi wszystko od zera, buhaha. Ponoc FM3 miala najlepsze udzwiekowienie, no ale tak T10 poraz czwarty nagrywa dzwieki 500 samochodow od nowa, no bo przeciez dzwiek silnika w kazdym aucie zmienia sie co dwa lata, haha. Zreszta sylwetki samochodow rowniez ulegaja deformacji po dwoch latach, wiec T10 znowu musi je od nowa zeskanowac, hehe. Ty jestes pier...niety czy jaki? Buhaha. Oczywiscie silnik tez co dwa lata robia nowy? Pomysl czlowieku, poprostu ulepszaja swoj silnik, dodaja roznego rodzaju elementy, nowe trasy, kilka nowych samochodow, obsluge kinecta, dodaja nowe bajery czy wiecej szegolow do samochodow, ewentualnie poprawiaja niektore auta jesli juz piszesz o nagrywaniu dzwiekow czy skanowaniu sylwetek aut.
ktosik
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
@GILUPL, nie dzieciaku. tylko Polyphony takie buble robi. wszystkie samochody zeskanowano od nowa poniewaz zbudowane sa obecnie z ponad 1mln polygonow - dodatkowo Image Based Lightning wymaga by nie tylko znac ogolny ksztalt auta, ale i jego powierzchnie tak by: plastik wygladal jak plastik, aluminium jak aluminium itd. bo kazdy material inaczej odbija swiatlo(Greenawalt sam przyznal, ze najtrudniej bylo im osiagnac plastik w grze). to samo sie tyczy dzwieku, Turn10 musialo dograc nowe udzwiekowienie(to nie to co Polyphony gdzie wszystkie auta korzystaja z dokladnie tych samych dzwiekow z syntezatorow). wszystkie trasy istniejace w rzeczywistosci musialy byc na nowo zeskanowane jako, ze Turn10 chcialo wykorzystac technologie laserowa, a nie GPS(czego nawet Polyphony nie uzywa - u nich opiera sie wszystko na zdjeciach z trasy i ogolnym ukladzie trasy narysowanym na papierze co nie ma nic wspolnego z rzeczywistoscia). Turn10 do kazdej czesci Forzy(za wyjatkiem 2ki, ktora uzywala mocno zmodyfikowanego silnika z jedynki) przygotowuje nowy silnik by mogl pociagnac nowosci zaimplementowane do gry - liczba samochodow, detale i ultra realistyczne oswietlenie(najlepsze na konsolach) wymagalo nowego silnika graficznego. podobnie miala sie sytuacja z fizyka - Turn10 stworzylo nowy silnik we wspolpracy z inzynierami Pirelli i wykorzystujac dane jakie zebrali przez te wszystkie lata by calosc zawierala nowe elementy, ktore na konsolach nigdy do tej pory nie bylo. wlasnie po to za kazdym razem staraja sie pozyskac informacje, dane i pomoc od najlepszych - w tym roku bylo to Pirelli, a dwa lata temu Maclaren i jego symulator treningowy dla kierowcow F1. zaleta Turn10 jest to, ze oni wiedza co chca osiagnac w danej grze i pod nia wlasnie buduja engine - to nie jest Polyphony gdzie kolesie najpierw robia engine, a potem zastanawiaja sie co chca wrzucic do gry.
GILUPL
poniedziałek, 13 czerwiec 2011r.
Masz racje ktosik, Turn10 objezdza wszystkie salony, zeby zeskanowac samochody i nagrac ich dzwieki od nowa, mam na mysli roczniki 2010/11. Z kolei reszte samochodow, szczegolnie tych starszych szukaja na szrotach, zeby je poraz czwarty zeskanowac i nagrac dzwiek silnika. Jak beda robic FM5 i 6 to tez beda znowu objezdzac wszystkie salony i autokomisy tak jak to bylo w przypadku FM1, 2, 3 i 4. Tych modeli co nie moga znalezc w kraju to leca do innych panstw ze skanerem. Nie wiem czy wiesz, ale kazdy samochod zanim trafi na tasme produkcyjna to posiada kompletny projekt, dokladne dane, wymiary, doslownie wszystko. Nie znam sie na tworzeniu gier, ale na logike wydaje mi sie, ze Turn10 czesc danych zdobywa od producentow, mam na mysli osiagi danego samochodu czy dokladny ksztalt. Nie sadze, zeby Turn10 skanowalo wszystkie samochody, byc moze poswiecaja troche wiecej czasu Ferrari czy innym bardzo popularnym markom/modelom, ale napewno nikt nie zap..rdala ze skanerem, zeby zeskanowac 500 aut i nagrac 500 roznych odglosow silnikow i to w dodatku co dwa lata. Trzy slowa do ktosika fanboja... jeb..j sie w leb, buhaha.
ktosik
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
co za debil. zanim zaczniesz sie wypowiadac to przeczytaj cokolwiek. pracownicy Turn10 i Greenawalt niejednokrotnie mowili o ich filozofii tworzenia gier i na temat tworzenia Forzy 4. wszystkie trasy, ktore istnieja w rzeczywistosci zostaly na nowo zeskanowane dla Forzy 4(z uwagi na uzycie laserowego skanowania), silnik graficzny i fizyka zostaly stworzone od zera, wszystkie auta musiano na nowo zeskanowac i nagrac ich udzwiekowienie(z uwagi na znacznie wieksza liczbe polygonow i szczegolow wymaganych chocby do Auto Visty, ale rowniez z uwagi na to, ze dodano nowe efekty dzwiekowe, ktorych wczesniej w Forzy nie bylo). obecnie aktywny spojler(jak w bugatti veyron) wymagal nowego skanowania, testowania i udzwiekowienia, bo teraz bedzie on wplywal na model jazdy kazdego auta, ktory posiada taki spojler.Turn10 zazwyczaj nie korzysta z danych producentow za wyjatkiem danych jak nacisk wywierany na opony itp. Greenawalt sam stwierdzil, ze jesli odtwarzaja dane auto do gry to biora konkretny samochod i go skanuja, nagrywaja jego udzwiekowienie oraz wprowadzaja dane tego konkretnego auta do gry - wiec jesli skanuja przykladowo Fiata Pande pana Kowalskiego to bedzie on zeskanowany, nagraja jego dzwieku, sprawdza jego osiagi i pworwadza ich dane do gry.
GILUPL
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
Skoro posiadaja licencje od danego producenta na umiejscowienie konkretnych modeli w grze to tak samo pewnie dostali od danego producenta niektore dane techniczne do pomocy przy tworzeniu gry jak np. model 3D danego samochodu. No ale Turn10 poraz czwarty skanuje od nowa te same samochody i nagrywa te same dzwieki, to samo pisales przed premiera dwojki i trojki. Po co maja tworzyc od nowa silnik AI czy kolizji jak wystarczy, ze go usprawnia, no ale pan ktosik zasrany fanaboj wie najlepiej, buhaha. Co do dzwiekow to skoro raz dobrze je nagrali to po co maja to robic czwarty raz? Przeciez technologia jezeli chodzi o dzwiek, az tak bardzo sie nie zmienia, dograli pewnie kilka nowyc dzwiekow, a reszta to obrobka w studio. Jestes zalosny ktosik. Pomysl czlowieku ile zajmuje stworzenie nowego slnika od zera i zeskanowanie i nagranie 500 aut i to co dwa lata, zaden producent tak nie robi, no ale Turn10 to bogowie. Lecz sie czlowieku, twoj fanboizm nie zna granic, buhaha.
GILUPL
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
Za chwile napiszesz, ze Turn10 jezdzi rowniez po szrotach skanowac powypadkowe samochody, zeby zniszczenia byly realistyczne, no i jezdza na kazde crash testy danego producenta ze skanerem. Dodatkowo kazdy samochod biora na autostrade, zeby zobaczyc ile pojedzie czy 304, a moze 306km na godz. Wiekszego fanboja od ciebie nie ma, to juz nawet nie jest smieszne tylko smutne. Inni producenci placa za licencje na wykorzystanie silnika np. Unreala, zeby przyspieszyc produkcje gier, ktore i tak wychodza srednio po 2 lub 3 latach, no ale Turn10 jedzie jak zwykle od zera, nowy silniczek, wycieczka ze skanerem, co dwa latka od nowa to samo ;D.
ktosik
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
powtorze kolejny raz - zanim cos powiesz to przeczytaj jakies informacje. a ty tylko sie kompromitujesz z kazdym kolejnym komentarzem. wszystkie zapowiedzi gry, wywiady z pracownikami Turn10 i same analizy gry mowia, ze gra zostala stworzona calkowicie od zera wlacznie z fizyka, engine\'m, AI, trasami i autami. silnik AI jest od nowa zrobiony podobnie jaka cala gra - Turn10 zastosowal nowatorska metode przy budowaniu AI. Turn10 wszystkie auta wprowadzaja do gry sami i korzystaja tylko z technicznych danych dotyczacych mechaniki auta - maja specjalny zespol, ktory caly swoj czas poswieca tylko i wylacznie na skanowanie i odtwarzanie tych aut specjalnie na potrzeby gry(podobnie sytuacja sie ma z trasami). zamiast AI uzywanego we wczesniejszych wersjach, Turn10 stworzylo podstawowe AI, ktore nastepnie przez wiele miesiecy \"uczylo\" po kolei roznych sytuacji na drodze by je najzwyczajniej wycwiczyc na tyle by zachowywalo sie w pelni naturalnie. w Forzie 4 nie zobaczysz jazdy po linii jak w innych produkcjach - AI walczy miedzy soba i graczem o jak najlepsze miejsce. wiele zapowiedzi wspominalo, ze AI w Forzie 4 to najlepsza sztuczna inteligencja jaka kiedykolwiek powstala na potrzeby gier.
GILUPL
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
Tak ktosik sformatowali wszystkie HD i jada od zera :P. Co dwa latka, nowy engine, skanowanie 500 samochodow i nagrywanie dzwiekow 500 roznych silnikow. Jednym slowem Turn10 wymiata, yeah ;D. GOW3 tez robia od zera, zreszta wszystkie gry na Xa robia od zera, a na PS3 to tylko same bety, dema, porty i dodatki, hehe. Jestes de.ilem i tyle w temacie, buhaha. Zeskanuj se leb :).
Vamp
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
Ktosik - nawet jeśli Forza 4 będzie tworzona od podstaw, to usprawiedliwia jakąkolwiek inną grę od Microsoftu, która będzie tak zwanym kotletem - raczej nie, trzymasz się tej gry jak alkoholik piwa. Pamiętaj twoja kochana konsola będzie miała jeszcze inne gry w postaci taśmociągu Halo 4, Gears of War 3 i w sumie na tym się kończy, bo reszta to raczej jakieś mało znane gry lub popierdółki. Pogódź się z tym, że w tym roku Sony spisało się na 6 pod względem gier i niezależnie jak będziesz zaklinać rzeczywistość, nie uda Ci się.
ktosik
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
@Vamp, sony spisalo sie na 6 wydajac same kotlety? ugh, ok. podaj mi jeden oryginalny tytul wydany w tym roku przez sony. jestem ciekaw jakim to kotletem jest Forza 4, Disney Adventures, Ilomilo, Gunstringer, Rise of Nightmares, Kinect Star Wars, Trenched, Insanely Twisted Shadow Planet czy Bastion. no czekam, bo przeciez: LBP2, KZ3, Uncharted 3, Motorstorm3, Infamous 2, Resistance 3, pierdyliasty Ratchet to same nowosci...oh wait.
GILUPL
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
I wtedy sie obudziles ktosik? Chcesz sie zalozyc, ze te twoje hiciory, ktore wymieniles nie przekrocza razem sredniej 7? Podobne hiciory podawales rok i dwa lata temu, a jakos sluch o nich zaginal, czyzby niewypaly? Zapomniales jeszcze o FRUIT NINJA KINECT, buhaha. Co do Forzy, to ze Turn10 mowi, ze AI bedzie zupelnie nowe tzn inne i duzo lepsze niz w FM3 to nie znaczy, ze tworza je o nowa poryty fanboju. Proponuje jutro rano zaraz jak wstaniesz stan 20m przed jakims murem, rece daj za siebie i rozpedz sie najszybciej jak potrafisz, nie wiem moze pomoze ci terapia wstrzasowa ;D.
balt
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
Panowie o co my sie tu kłocimy:D patrzać na branże grową i kierunek w jakim ona zmierzą, to za kilka lat jedna z głównych osi sporu bedzie która farmerama czy inne cityville jest lepsze i na którym portalu społecznosciowym:/
Shylios
wtorek, 14 czerwiec 2011r.
PSVita prawie 1000zł w europie i prawie 700zł w burgerowni, sprawiedliwość...
Vamp
środa, 15 czerwiec 2011r.
@ktosik - czy Tobie tak ciężko zrozumieć, że w tej generacji Sony wypuściło same nowe gry, które nie uświadczysz na ps2 - robią kontynuacje tych gier, bo zainwestowali sporo kasy na wypromowanie nowych gier i chcą na tym zarobić jak każdy. Zawsze wypisujesz jakieś gry o których ledwo słyszałem lub słyszę pierwszy raz na uszy - tak jak szybko o nich napisałeś to tak szybko duża większość o nich zapomni :) Ktosik jesteś dziwakiem tyle w tym temacie.
GILUPL
środa, 15 czerwiec 2011r.
Nie ma co dyskutowac z tym kolesiem, ciezki typ z niego :P. LBP2 powtarzam \"dwa\" - tasiemiec ja ch.j. Naughty Dog to developer, ktory zyje jednym tasiemcem, bo przeciez tworzyli Crasha na PSX, Jaka na PS2 i Uncharted na PS3. Tylko slepy nie zauwazy podobienstwa pomiedzy Crashem, Jakiem i Drakiem, buhaha. Jak nie widzicie roznic to zapytajcie ktosika ;D. To nasz \"miszcz\" i \"znafca\".
ktosik
czwartek, 16 czerwiec 2011r.
a fanboje sony nadal zazdroszcza i nierozumieja ze narmalni deweloperzy jak Turn10 tworza gry, a nie tylko wiesniackie porty jak Polyphony

UID: 1448
Okadka/art:
Tytu:
Konferencja Sony na E3 2011 - podsumowanie i zbiór wiadomości
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudnoci:
-
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!