Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Killzone 2 - zapowiedź (wrażenia z grywalnego dema) PlayStation 3

Na tegorocznej konferencji Sony podczas E3 firma nie skupiła się w tak wielkim stopniu na Killzone, jak to doświadczaliśmy wcześniej - być może uznano, że tytuł Guerilla Games jest już wystarczająco dobrze wypromowany. Twórcy dostarczyli jednak na imprezę nowe grywalne demo, które jest jak najbardziej warte opisania.

W „próbce” tym razem zadaniem gracza było ochranianie konwoju. Po wyjściu z budynku można było zaobserwować jak zwykle imponującą oprawę graficzną, choć jeszcze nie bez błędów – uważne oko bez problemu wychwycić mogło minimalnie chrupiącą animację w co gorętszych momentach oraz znikającą flagę powiewającą na wietrze – ta ostatnia rzucała się w oczy najbardziej, bo przyczepiona do budynku znikała i pojawiała się w zależności od ustawienia kamery.



Czepianie się odłóżmy na później, na razie skupmy się na tym, co zaprezentowano. Zaraz na wstępie można było chwycić za stojące nieopodal działko i sprawdzić świetnie wykonaną fizykę. Kilka serii w czerwone beczki stojące w budynku naprzeciw i filary zaczęły się pięknie walić, oponenci spadać, a cała budowla zamieniać się w ruinę. Bardzo ciekawi nas, czy to tylko konstrukcja zaprojektowana specjalnie pod E3, by zrobić spore wrażenie na dziennikarzach, czy może będzie tego więcej w pozostałych poziomach gry... Jedno jest pewne – kawałek dalej po chwyceniu wyrzutni rakiet i wystrzeleniu w pobliską ścianę, struktura pozostała nienaruszona.

Twórcy zapewniają, że dużą uwagę przywiązują do AI przeciwników. Helghaści mają dzielić się na kilka typów, a każdy z nich będzie miał przypisane inne zachowanie. Możecie spodziewać się, że wróg z karabinem maszynowym będzie wykorzystywał wszelkie osłony i strzelał do Was okazjonalnie, podczas gdy jednostki z shotgunem w łapach będą starać się podejść szybko jak najbliżej i posłać Was do piachu. Na E3 niespecjalnie było to widać, bo mimo ustawienia poziomu trudności na ‘Normal’, oponenci mieli spory problem, by trafić w głównego bohatera – często nawet stojąc na wprost chybiali celu. Zastosowano tu model obrażeń znany z Call of Duty, czyli po oberwaniu ekran staje się czarno-biały i trzeba chwilę odczekać w bezpiecznym miejscu, by zregenerować siły.



Sterowanie jest typowe dla shooterów dedykowanych PS3. R1 odpowiada za strzelanie aktualnie dzierżoną bronią (można trzymać dwie naraz), R2 to rzut granatem, natomiast przy pomocy L1 można ukryć się za osłonami terenu. Kliknięcie prawej gałki (R3) to przystawienie giwery do oczu (podobnie jak w Call of Duty), natomiast L3 odpowiada za sprint. Nie zapomniano również o wykorzystaniu Sixaxisa – w prezentowanej "próbce" można było chwycić pokrętło dwoma tylnymi przyciskami i kręcić kontrolerem, by poradzić sobie z mechanizmem. Warto dodać, że w Killzone 2 zastosowano też mechanizmy podobne do Army of Two. Chodzi o znany z tamtej produkcji "buddy system", czyli nic innego jak pomoc kompanów w specyficznych sytuacjach – zaprzyjaźnione postacie pomogą Wam wspiąć się na wysoki murek (podadzą Wam rękę) itp.

Wygląda na to, że w najnowszej pozycji od Guerilla Games nie zabraknie też operowania pojazdami. Demo pozwalało zasiąść za sterami czołgu i stoczyć bitwę z oddziałami wroga. Nie było w tym nic, czego byśmy nie widzieli w innych tytułach (sterowanie tradycyjne: jedna gałka odpowiada za kierowanie wehikułem, druga za korygowanie kamery, R1 to strzał z działa, a R2 – karabinek), ale fajnie, że developer stara się urozmaicić nam rozgrywkę.



Killzone 2 z każdym pokazem prezentuje się coraz lepiej, ale najwyższa pora kończyć już ten tytuł i dostarczać go spragnionym posiadaczom PlayStation 3. Według twórców, kampania dla jednego gracza ma zapewnić około 11 bardzo dużych poziomów (jeden do przejścia w 45-60 minut), natomiast tryb Multiplayer pozwoli na zabawę 32 osobom naraz. Nie możemy już się doczekać, ale premierę wyznaczono dopiero na luty 2009.

Rafał "Baron Ski" Skierski 

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 6
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
Piotrek
poniedziałek, 21 lipiec 2008r.
Chętnie w to zagram ale szkoda że dopiero zapowiadają na 2009 rok. Tak w ogóle to dla mnie ten luty też wydaje się podejrzany, nie zdziwię się jak jeszcze tego killzone przesuną o kilka miesięcy.
Artix
poniedziałek, 21 lipiec 2008r.
Myślę, że nie mogą sobie pozwolić na kolejny obsuw.
Lewy
poniedziałek, 21 lipiec 2008r.
Jak na razie to chyba żadna gra na ps3 nie ukazała sie o czasie (z wyłączeniem pierwszych części motorstorm i resistance;p)
SAP
wtorek, 22 lipiec 2008r.
Przy takim marketingu to na pewno im się uda, ale chyba łącznie z PS4, PS5 i PS6:)
bonio
środa, 23 lipiec 2008r.
7 listopada 2008 oficjalna premiera gears of war 2 w takim przypadku nie wiem czy killzon2 będzie miał coś do wybitnego do zaoferowania ja wyczekuję gowa2
bogaty
sobota, 26 lipiec 2008r.
Sony wystawiło Resistance 2 do walki z Gow2 i wątpie ze uda im sie namieszac.

UID: 1888
Okładka/art:
Tytuł:
Killzone 2
Developer: Guerilla Games
Gatunek: strzelanina
Data wydania:
EUR: luty 2009
USA: luty 2009
JAP: -
Poziom trudności:
-
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!