Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Jak uruchomić najwyższe detale (very high) w Crysis na DirectX 9 - poradnik PC

Crysis to jedna z najgłośniejszych pozycji końcówki 2007 roku na PC. Z początku ludzie z Crytek utrzymywali, że najwyższe ustawienia wyświetlania grafiki (‘Very High’) będzie można osiągnąć tylko na Windows Vista oraz DirectX 10. Nic z tych rzeczy – bardzo szybko okazało się, że wystarczy chwilę pogrzebać w plikach konfiguracyjnych gry, by także na Windows XP oraz DX9 cieszyć się grafiką ustawioną na ‘Very High’. W niniejszym poradniku pokażemy jak tego dokonać.

Gdy już zainstalujecie grę, odnajdźcie w jej katalogu folder CvarGroups (Crysis \ Game \ Config \ CvarGroups). Znajdziecie w nim pliki konfiguracyjne, np. sys_spec_Full.cfg, sys_spec_GameEffects.cfg, sys_spec_ObjectDetail.cfg, itd. Na początek zróbcie kopię całego katalogu CvarGroups i zapiszcie ją sobie gdzieś na dysku. Gdy już to zrobicie, otwórzcie w Notatniku jeden z plików (na przykład drugi z wymienionych wyżej, a więc sys_spec_GameEffects.cfg), a ujrzycie coś takiego:

 

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 15.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 40.0

g_battleDust_enable = 1

 

[1]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 5.0

g_ragdollDistance = 10.0

g_battleDust_enable = 0

 

[2]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 8.0

g_ragdollDistance = 20.0

g_battleDust_enable = 0

 

[3]

g_ragdollMinTime = 13.0

g_ragdollDistance = 30.0

g_battleDust_enable = 0

 

Jak widać, mamy tutaj cztery grupy danych. Pierwsza z nich to:

 

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 15.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 40.0

g_battleDust_enable = 1

 

Czwarta to:

 

[3]

g_ragdollMinTime = 13.0

g_ragdollDistance = 30.0

g_battleDust_enable = 0

 

Chodzi o to, by tę pierwszą grupę skopiować na miejsce czwartej – by pod [3] widniały ustawienia przewidziane dla tej pierwszej grupy.

Gdy już to zrobicie, będzie to wyglądało tak:

 

[default]

; default of this CVarGroup

= 4

 

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 15.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 40.0

g_battleDust_enable = 1

 

[1]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 5.0

g_ragdollDistance = 10.0

g_battleDust_enable = 0

 

[2]

i_lighteffects = 0

g_ragdollMinTime = 8.0

g_ragdollDistance = 20.0

g_battleDust_enable = 0

 

[3]

i_lighteffects = 1

g_ragdollMinTime = 15.0

g_ragdollUnseenTime = 2

g_ragdollDistance = 40.0

g_battleDust_enable = 1

 

To samo należy zrobić z każdym plikiem konfiguracyjnym w katalogu CvarGroups. Gdy już tego dokonacie, uruchomcie grę i od razu zacznijcie grać – wszelkie ustawienia są już wprowadzone (mimo, że w opcjach będą figurowały dalej tylko jako ‘High’). Jeśli jesteście zadowoleni z efektu (a raczej z płynności) programu, zostawcie tak jak jest. Jeśli nie – przywróćcie wcześniej wykonane kopie plików konfiguracyjnych ma miejsce tych zmienionych.

Rafał „Baron Ski” Skierski

Strona artykułu: [1]        

UID: 7924
Okładka/art:
Tytuł:
Jak uruchomić najwyższe detale (very high) w Crysis na DirectX 9 - poradnik
Developer: Crytek
Gatunek: FPS
Data wydania:
EUR: 16/11/07
USA: 13/11/07
JAP: -
Poziom trudności:
średni (3/5)
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!