Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Gran Turismo 3 - poradnik opis solucja

Jednym z najlepszych, po prostu wspaniałym, rewelacyjnym, fenomenalnym samochodem do wyścigów ze ścierającymi się oponami jest Toyota GT One ! Problem tylko w tym, że nie można jej kupić... Jest do wygrania w jednym z pierwszych wyścigów w 'Amateur League' - 'Gran Turismo World Championship'. Szkopuł tylko w tym, że jest to puchar bardzo trudny do wygrania normalnym samochodem (10 tras po kolei !), w dodatku GT One jest jednym z czterech losowo przyznawanych samochodów za zwycięstwo... Nie brzmi optymistycznie, prawda ? Na szczęście ten ostatni problem (losowo dobierane samochody) można ominąć, ale o tym w następnym akapicie. Powróćmy jeszcze do tego bardzo trudnego pucharu. Ja zaliczyłem go maksymalnie dopalonym Mitsubishi 3000 GT (ponad 1000 koni) niemal w męczarniach ! Po zmianie opon na Medium, 3000 GT dość słabo trzyma się asfaltu, toteż manewrowanie jest utrudnione. Problemy zaczynają się z reguły pod koniec trzeciego/na początku czwartego kółka - opony zaczynają być pomarańczowe. Natomiast PROBLEMY to są już na ostatnim, piątym okrążeniu ! Jazda z czerwonymi oponami nie jest miła... toteż trzeba sobie na poprzednich "kółkach" wyrobić odpowiednią przewagę. Do każdego na nowo rozpoczętego pucharu, dobierani są różni konsolowi przeciwnicy. Jednak praktycznie zawsze jest sportowa Corolle'a i Viper Team Oreca. Są to zdecydowanie najtrudniejsi przeciwnicy i warto wygrać na początku pucharu kilka wyścigów (przypominam - łącznie jest ich 10), bo później może być ciężko, bardzo ciężko. Szczególnie Viper jest trudny do rozwalenia. Co prawda im także niszczą się opony, ale jeżdżą praktycznie bezbłędnie i właściwie tylko dzięki odpowiedniej mocy Twojego 3000 GT będziesz mógł robić sobie przewagę na prostych. Na szczęście i oni muszą czasami zjechać do pitu (częściej Corvette'a; Viper zjechał w moim przypadku bodajże 2 razy na cały puchar, tak więc nie będzie łatwo). Ja wygrałem ten puchar zdobywając 60 punktów na 100 możliwych (na szczęście wystarczyło), ostatnie dwie trasy kończąc na 6 miejscu ! Tak więc nie licz na końcówkę. Krótko mówiąc, wypada mi życzyć Ci tylko powodzenia i dużo szczęścia (przyda się). A gdy zdobędziesz już wspaniałą Toyotę GT One, życie stanie się prostsze...



LOSOWO DOBIERANE SAMOCHODY - JAK ZDOBYĆ TEN KTÓRY CIĘ INTERESUJE ?

Za przykład niech posłuży opisywany powyżej puchar 'Gran Turismo World Championship'. Za wygranie można dostać jeden z czterech losowo dobieranych samochodów. Powiedzmy, że interesuje Cię Toyota GT One (a jakże by inaczej :), ale nie uśmiecha Ci się powtarzanie tego samego pucharu kilka razy - 10 wyścigów po 5 kółek, krótko się nie jeździ... (a wiedz, że czasami i za dziesiątym razem mogą nie przyznać Ci interesującej Cię fury !). Jest na to prosty sposób. Otóż w GT3, developer dał nam możliwość save'owania pomiędzy kolejnymi wyścigami składającymi się na cały puchar ! Zatem - przejeżdżasz 9 pierwszych tras i zachowujesz grę. Teraz jedziesz dziesiąty wyścig i patrzysz co Ci się dostało. Jeśli nie jest to ta fura, której oczekiwałeś, robisz load, jedziesz jeszcze raz i tak w kółko - w końcu trafisz na pożądany samochód. Proste, a jakże przydatne ! Gorzej sprawa się ma w Endurance Races, gdzie za każdy z wyścigów wytrzymałościowych dostajesz jedną z czterech bonusowych fur. Cóż, nie ma przebacz - hardcore'owcy będą zapewne próbować do skutku... Jakby nie patrzeć wydłuża to żywotność gry... (ja nic nie mówiłem, odłóż ten młotek !)

ARCADE

Co ciekawe nie jest już tylko pobocznym, małym trybem, ale także się liczy do procentowego zaliczania gry ! W trybie tym by odkryć wszystkie trasy (a także nowe wózki) trzeba wygrywać po kolei w Single Race na wszystkich trasach na poziomie trudności 'Hard' (obojętnie jakim samochodem). Po zaliczeniu pierwszych sześciu tras, odkrywa się kolejne 6 itd., aż wygrasz na wszystkich 34 torach. Po tym wyczynie w Bonus Items odkryjesz outra do Arcade (w tym jedno z rewelacyjnym podkładem Lenny'ego Kravitza !). Dodatkowo za zaliczenie całego trybu Time Trial (na wszystkich trasach musisz ustanowić lepsze czasy niż te, podane twórców gry) dostaniesz bonusową furę. Ale jaką - niech to będzie dla Ciebie niespodzianką (powiem tylko tyle, że z USA). Przygodę z grą radzę rozpocząć właśnie od tego trybu - daje on pełny przegląd tras zawartych w grze, co ma istotne znaczenie w przypadku nowych torów - w trybie GT Mode nie będzie czasu na poznawanie tras ! Po zaliczeniu Arcade oraz licencji w GT Mode powinieneś mieć na liczniku już ok. 30% ukończenia gry. Nie myśl jednak, że będzie dalej tak prosto - teraz postępy w grze będą rosły bardzo powooli... Dla wszystkich, dla których poziom trudności 'Hard' w Arcade Mode to kaszka - wybierając poziom trudności, najedź na 'Hard' oraz wciśnij L1+R1. Odkryje się dodatkowy poziom trudności - Professional, który na pewno prosty nie jest... Dodam tylko, że każdy wyścig jest na 10 okrążeń, bardzo szybko niszczą się opony (trzeba 2 razy zjechać do pitu !) a przeciwnicy nie dają sobie w kaszę dmuchać. Powodzenia !


txt. : Baron Ski

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Poradnik jest oczywiście całkowicie bezpłatny. Jeśli jednak okazał się dla Ciebie użyteczny, kliknij proszę jedną z reklam widocznych na pasku po prawej stronie. Docenisz w ten sposób wiele godzin pracy autora, a przy okazji dołożysz kilka groszy (dosłownie!) na utrzymanie i rozwój strony. Dziękuję.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 15835
Okładka/art:
Tytuł:
Gran Turismo 3 - poradnik
Developer: Polyphony Digital
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!