Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Fallout New Vegas - wywiady z twórcami PlayStation 3Xbox 360PC

Fallout New Vegas zapowiadany jest na czwarty kwartał tego roku. Jakiś czas temu prezentowaliśmy Wam pierwszy oficjalny trailer z tego tytułu, a teraz przyszła pora na wywiady z twórcami. Pod ścianą stanęli Joe Sanabria (starszy grafik) oraz Josh Swayer (kierownik projektu).

Na początek poznajmy Starszego Grafika, Joe Sanabria.

  • Czym się zajmujesz w Obsidianie?

Jestem starszym grafikiem w studio, a tak cię nazywają gdy masz już siwe włosy i robisz w zawodzie od paru lat. Moim zadaniem, krótko mówiąc, jest sprawienie by Fallout: New Vegas wyglądał dobrze. Skupiam się na wizualnym rozwoju gry i definiowaniu w jakim kierunku gra rozwija się artystycznie.

  • Nad jakimi grami już pracowałeś?

Pierwsza gra nad jaką pracowałem nazywała się Neverhood Chronicles, fajny tytuł na PC zrobiony całkowicie z gliny. Potem pracowałem przy Skullmonkeys, która jest dwuwymiarową platformówką na Playsation. Poza tym że byłem jednym z projektantów poziomów, byłem także na jednym z nich „bossem” o nazwie JoeHeadJoe. Od projektowania i grafiki przeszedłem się do roli producenta i pracowałem nad Boombots. Potem pracowałem nad kilkoma bardziej znanymi tytułami jak: Test Drive Off-Road i Termiantor 3: Rise of the Maschines, przy których miałem okazję stworzyć kilka postaci włączając w to gubernatora we własnej osobie.

A teraz pracuję nad Fallout: New Vegas!



  • Co jest najlepsze w pracy grafika? Co jest najgorsze?

Wydaje mi się że najlepsze w pracy grafika jest to co nazywamy licencją artystyczną. Mogę zrobić coś dlatego, że po prostu chcę. Co jest najgorsze? Szklanka jest do połowy pełna przyjacielu. Moim zdaniem nie ma negatywnych stron bycia grafikiem.

  • Jak się dostałeś do tej branży? Masz jakieś podpowiedzi dla chcących dostać się do niej?

Mój współlokator dawno temu pracował w małym, nowo otwartym studiu nazywającym się Neverhood, a ja od czasu do czasu przynosiłem mu swoje szkice i rysunki żeby usłyszeć jego opinię i po prostu pogadać. A potem pewnego popołudnia niespodziewanie otrzymałem telefon od właściciela tego studia z zapytaniem czy byłbym zainteresowany pracą. Był to jedynie 3 tygodniowy okres próbny, prawie 15 lat temu.

Moja rada dla grafika chcącego dostać się do tej branży to: przekonaj się który aspekt grafiki najbardziej mu odpowiada, poziomy, postacie, animacje. Potem popracuj nad stworzeniem swojego portfolio, które będzie podkreślać twoją pracę. Pokaż swoje najlepsze prace i nie bój się usunąć te prace, które są twoim zdaniem słabe. Szukaj godnych szacunku ludzi mogących konstruktywnie ocenić twoje prace i pokazuj je im, używaj tych informacji, aby wyodrębnić swoje słabe strony i pracuj nad nimi. Jeżeli będziesz miał 10 solidnych prac, bądź dobrej myśli i rozsyłaj swoje dzieła!

Jeżeli na początku nie będzie ci się udawać, nie poddawaj się i próbuj. I jeżeli będziesz miał szczęście żeby się przebić, pozostań skromny i  zdaj sobie sprawę z tego, że praca grafika to wieczne dążenie do perfekcji. Nie przestawaj stawiać sobie nowe cele i wyzwania i jeżeli będziesz miał szczęście będziesz zawsze o krok przed resztą.



  • Pamiętasz jakieś śmieszne doświadczenia związane z Obsidianem którymi chciałbyś się podzielić?

O 16tej otwierają nam drzwi i wypuszczają kilku Obsydianitów na 20-minutowy spacer wokół centrum handlowego Irvine Spectrum po drugiej stronie ulicy, po którym wszyscy grzecznie wracają za swoje biurka.

ciąg dalszy na kolejnej stronie... -->
Strona artykuu: [1]  [2]  [3]  [4]  
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 2
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
gucci handbags
poniedziałek, 04 listopad 2013r.
gucci leather hobo bag Fallout New Vegas - wywiady z twórcami | Onlygames.pl gucci handbags http://www.qgszyxxy.org
magic cube wecker
środa, 06 listopad 2013r.
dayan cube Fallout New Vegas - wywiady z twórcami | Onlygames.pl magic cube wecker http://cube4you.com

UID: 2825
Okadka/art:
Tytu:
Fallout New Vegas - wywiady z twórcami
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudnoci:
-
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!