Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
E3 2004 PlayStation 2XboxGameCubePSPDSPC

NEWS: Devil May Cry 3 [PS2]
Mimo iż większość informacji na temat tego tytułu zostało ujawnionych jeszcze przed rozpoczęciem targów E3, to Capcom postanowił jednak ujawnić więcej danych, by nie wyjść na głupców z pustymi rękoma. Jak wiadomo Debil May Cry 3 dzieje się przed wydarzeniami z DMC 1 i opowiada o dziejach dwóch braci - Dantego i Virgila. Moc legendarnego ciemnego rycerza Sparty została rozdzielona pomiędzy dwóch synów. Jednakże Virdil nie oparł się złej stronie mocy danej mu przez ojca i postanowili zgładzić Dantego, by cała moc była tylko jego. Większa część gry ma na celu przedstawienie nam tego, kim staje się Dante w następnych częściach - jeszcze przed tym jak znał swoje demoniczne zdolności. Na swojej drodze Dante spotka dziwnego starszego człowieka zwanego Arkham oraz kobietę o wdzięcznym imieniu Lady, której zadaniem jest wyeliminować wszystkie demony wliczając w to oczywiście Dantego. Jako, iż Dante nie znał jeszcze swoich mocy twórcy musieli jakoś wypełnić to niezmierną pustkę. Stworzyli więc system o nazwie "My Dante" w którym to my decydujemy jak chcemy rozwinąć naszą postać (więcej info w zapowiedzi w poprzednim numerze). Jak było wspominane już przed E3, DMC 3 ma całkiem nowy silnik graficzny oraz architekturę poziomów. Akcja toczy się szybciej, lecz nadal w pewnym stopniu przypomina poprzednie części (i co się dziwić). Nadal jednak minie jeszcze dużo czasu zanim ujrzymy DMC3 w akcji na naszych telewizorach. Możliwe, iż wyskok PSM z artykułem o DMC 3 (to stamtąd znamy większość informacji) był nie potrzebny i mógł zaszkodzić grze jeszcze przed wydaniem... Po więcej informacji odsyłam do działu zapowiedzi na stronie głównej. Gra ma zostać wydana pod koniec roku. [Hunter]



 

IMPRESSIONS: Tekken 5 [automaty]
Najbardziej oczekiwana przez wszystkich bijatyka w końcu pokazała swoje oblicze milionom fanów na całym świecie. Jaka będzie, czego możemy się po niej spodziewać, czy zaspokoi wymagających graczy? Zobaczcie sami. NAMCO bardzo długo ukrywało swoje dziecko przed wścibskimi oczami reporterów, by nie uronić ani skrawka tajemnicy jaką niesie z sobą nowa część sagi. Tym razem uraczono nas czymś, czego można było się spodziewać - całkowicie przebudowanym Tekkenem (a raczej po ostrej operacji plastycznej). Gra jest zbudowana na całkowicie nowym silniku graficznym, co dodaje jej nowe możliwości ruchowe i geometryczne w kreacji aren. Postacie przeszły kuracje poligonowe i zyskały detale, które powodują, iż gra staje się jeszcze bardziej realistyczna. Na targach zaprezentowano również nitro gry (jak zawsze), które zaskakuje swoją fabułą. UWAGA, opis intra posiada wielki spoiler :). Tak więc wszystko zaczyna się tam, gdzie kończy się Tekken 4, czyli w Dojo gdzie przebywa Heihachi i Kazuia. Nagle z nikąd pojawia się oddział Jacków i zaczyna atakować ich oboje. Starają się odeprzeć atak, ale udaje się to tylko Kazui, który wymyka się z Dojo jednym z wyjść. Nagle Jacki uruchamiają system autodestrukcji trzymając Heihachiego w uścisku... I ginie on w eksplozji. To było do przewidzenia już w poprzednich częściach, bo jak to się mówi "co za dużo, to nie zdrowo" :). Doszły trzy nowe postacie: Asuka Kazama (ciekawe kto to :]), Ravel (zabójca Heihachiego) oraz Feng Wei. Asuka walczy stylem Jun z poprzednich części Tekkena, Ravel walczy stylem Ninjitsu a Feng Wei używa Kung-Fu. Areny całkowicie się zmieniły i nie są już to tylko zamknięte tereny ograniczone niewidzialną ścianą, tylko wielkie areny przypominające te z Dead or Alive 3. System poruszania również zmienił się na lepsze, a dokładnie zaczął odwzorowywać ten z Soul Calibur 2. Potwierdzone postacie to Jin Kazama, Lee Chaolan, Ling Xiaoyu, Bryan Fury, Nina Williams, Paul Phoenix, Yoshimitsu, Steve Fox, Craig Marduk, Christie Monteiro, Hwoarang, Kazuya Mishima, King, Marshall Law, Kuma, Julia Chang i Lei Wulong. A oto opis zauważonych strojó dostępnych w grze na podstawie prezentacji (pochodzi z Tekken Zaibatsu):
Kazuya Mishima: purple pimp suit and white pants with new print
Lee Chaolan: black tuxedo and blue shirt with white stallion
Yoshimitsu: old school green sword style… he looks super buffed by the way
Jin Kazama: shirtless black and white pants... that should make a lot of fans happy
Ling Xiaoyu: original blue outfit style but the shirt is pink, she looks also more mature this time around
Bryan Fury: dark blue pants and ammo belt
Nina Williams: cross between her latest blue attire and classic purple outfit
Paul Phoenix: orginal red judo gi and scorpion tattoo
Steve Fox: boxer outfit with short trunks this time
Craig Marduk: both outfit are pretty much the same, defferent print on the lime green pants
Christie Monteiro: the shiny pants outfit, hair up in a pony tail
King: classic purple spandex
Marshall Law: black pants but with a nice dragon print on the side
Julia Chang: indian attire with denim skirt
Hwoarang: traditional blue, red and white taekwondo attire
Lei Wulong: short silk blue kimono and black pants.
I na razie na tym zakończyły się wieści z obozu NAMCO. Jedyne co jeszcze wiadomo to, że wersja na automaty pojawi się już w 2004r, a na konsole dopiero w 2005. [Hunter]






NEWS: Teenage Mutant Ninja Turtles 2 [PS2, Xbox, GCN, PC]
Typowy średniak - taka była pierwsza odsłona Teenage Mutant Ninja Turtles. Nie można jednak zapominać, że na zachodzie gry oparte na mniej lub bardziej znanej licencji po prostu się sprzedają. I właśnie z tego powodu Konami zdecydowało się na przygotowanie pełnoprawnego sequela (ah, te cyferki na koncie!). "Dwójka" trafi do posiadaczy wszystkich next-genów, PeCetów i GBA, zaś twórcy standardowo zapowiadają masę cudownych usprawnień, które sprawią, że pełna wersja będzie niczym świeży miodzik po ciężkim dniu pracy. Jasne. (...) Po raz kolejny przyjdzie nam pokierować jednym z czterech Żółwi Ninja: Leonardo, Michelangelo, Donatello bądź Raphaelem (do wyboru). Po raz kolejny będziemy również chodzić po dość schematycznych poziomach, na jakich natrafimy na ludzi złego Shreddera (czyt. trzeba ich konkretnie sklepać). W oryginale było parę ciosów na krzyż, teraz press-pack mówi o 30 różnych rodzajach ataków i combosach, ale jakoś nie mogę w to uwierzyć. Nowością będzie Story Mode z opcją cooperative (czterech graczy jednocześnie) oraz możliwość pojedynków jeden na jeden (Battle Nexus Mode). Nie zmieni się sposób prezentowania akcji (TPP), grafika ulegnie kosmetycznym poprawkom (całkiem przyjemny dla oka cel-shading), a za dobre sprawowanie w sekcji bonusów znajdziemy klasyczne gry z serii TMNT na automaty z lat osiemdziesiątych. Teenage Mutant Ninja Turtles 2 zapowiada się zupełnie jak pierwowzór, czyli typowy średniak. O tym, jak będzie w rzeczywistości przekonamy się na jesieni. [ComCo]





IMPRESSIONS: Gran Turismo 4 [PS2]
Prezentacja GT4 nie wywołała większego szoku. Wszyscy już dawno wiedzieli czego należy oczekiwać - najlepszego racera na domowe systemy. I wszystko wskazuje na to, że takowy właśnie dostaniemy. Sony potwierdziło tryb online, przesunęło także niestety lekko premierę. Od teraz możemy oczekiwać GT4 w okolicach listopada tego roku. Gra zawierać będzie nowy tryb "Photo Mode", dzięki któremu będzie można robić zdjęcia, zapisywać je na karcie pamięci a następnie wymieniać się z graczami z całego świata (online). Brak szczegółów póki co na ten temat. Polyphony (dev.) cały czas utrzymuje, że w grze znajdzie się ponad 500 samochodów i ok. 100 tras. Co do tych ostatnich, to pokazane zostały dwa nowe tory. Jedna z nich to Hong Kong, drugi to znane wcześniej już z zapowiedzi Capri. Hong Kong to miasto w nocy. Szerokie ulice, neony, klimaty nielegalnych nocnych wyścigów. Z kolei Capri to wąskie, brukowe uliczki, gdzie bardzo ważna będzie technika jazdy i umiejętności. Autorzy cały czas pracują nad modelem jazdy, chcą by był on jak najbliższy rzeczywistości (hmm, czy można poprawić doskonałość ;)?). Przesunięcie premiery jest tłumaczone chęcią wrzucenia jak największej liczby samochodów. Na koniec jeszcze parę słów o grafice. Nie było większego zaskoczenia. Gra prezentuje najwyższy poziom, samochody są praktycznie perfekcyjne. Trasy uginają się pod ogromem szczegółów, ale trzeba przyznać, że czasami tekstury nie są najwyższego poziomu (co można dostrzec szczególnie na replayach jak się dobrze przyjrzy :). Ten detal można by jeszcze usprawnić. Za to wygląda na to, że obejdzie się bez dorysowywania otoczenia, przynajmniej na prezentowanych trasach nic podobnego nie miało miejsca. Zdecydowanie świetne wrażenie robili animowani kibice! Wreszcie! Koniec z bitmapami. Może nie jest to jakaś wielka rewelacja, ale poruszający się ludzie w tłe wywołują zdecydowanie lepsze wrażenie niż nieruchome kołki. Jedyną wadą wydaje się tu być brak wizualizacji uszkodzeń - wygląda na to, że kolizje dalej będą stać na tym samym, przeciętnym poziomie. Poza tym szykuje się tytuł absolutnie bez pudła. Ale Sony powoli zaczyna przeginać z tym ciągłym przekładaniem premiery... [Ski]






NEWS: Grand Theft Auto: San Andreas - szczegóły nt. fabuły [PS2]
W pierwszej części naszej relacji z targów E3 (cz.1) możecie znaleźć pierwsze screeny z nadchodzącego Grand Theft Auto: San Andreas, zaś duet Rockstar Games - Take-Two Interactive ujawnił dzisiaj garść informacji odnośnie fabuły opisywanej produkcji. Nowe GTA przeniesie graczy do pierwszej połowy lat 90-tych poprzedniego stulecia i będzie opowiadać historię Carla Johnsona. Gość ma, łagodnie mówiąc, przerąbane życie - zabili mu matkę, rodzina wpadła w rozsypkę (+ porwania), zaś przyjaciele z dzieciństwa wplątali się w ciemne interesy (gangi, narkotyki, korupcja - co tam chcecie). Mało tego! Kiedy Carl wraca do swojej dzielnicy w San Andreas, skorumpowani gliniarze wrabiają go w morderstwo. Nasz bohater to jednak twardziel - decyduje się na swoistą vendettę na fałszywych oskarżycielach oraz walkę o odzyskanie rodziny. Brzmi ciekawie, zobaczymy jak wyjdzie w praniu (...) W materiałach prasowych znalazła się także krótka wzmianka o działaniu nie na obszarze jednego miasta, ale całego stanu (!), jednak proponuję powstrzymać emocje do momentu premiery. Grand Theft Auto: San Andreas pojawi się w sklepach w październiku 2004, jako tzw. time-exclusive na PS2. [ComCo]

Strona artykułu: [1]  [2]  [3]  [4]  [5]

UID: 5685
Okładka/art:
Tytuł:
E3 2004
Developer: -
Gatunek: -
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!