Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
DmC: Devil May Cry - recenzja PlayStation 3Xbox 360PC

Oddanie tak ważnej serii jak Devil May Cry w ręce nowego developera było ryzykownym posunięciem ze strony Capcomu. Z drugiej strony, marka wpadła w ręce utalentowanego studia, mającego na swoim koncie Heavenly Sword czy Enslaved, więc dawało to trochę nadziei na udaną produkcję. Ja w nich wierzyłem, bo dotychczasowe osiągnięcia wskazywały na to, że źle nie będzie. I rzeczywiście – jest dobrze, choć na pewno nieco inaczej niż do tej pory.

Seria Devil May Cry dotychczas zawsze bazowała na ultraszybkiej akcji, a przy tym ultrapłynnej animacji – zawsze Capcom stawiał na 60 klatek na sekundę. Ludzie z Ninja Theory zerwali z tą tradycją, czym (na chwilę po ogłoszeniu swojej decyzji) narazili się fanom. Zeszli do granicy 30 fps-ów, ale swoją decyzję tłumaczyli chęcią wprowadzenia bardziej szczegółowego otoczenia i robiących wrażenie efektów specjalnych. Jaki jest efekt? Wbrew pozorom to nie jest wielki problem. Ostatnio gry akcji przyzwyczaiły nas do tego poziomu, zatem nie ma tragedii. Dzięki temu mamy bardzo ładny design świata, a system walki dalej jest świetny i wcale nie czuje się tego, że klatek jest dwa razy mniej. Oczywiście wszystko zostało przemodelowane – w końcu mamy do czynienia z innym developerem, jednak wywiązał się on z zadania bardzo dobrze.



Pewne wątpliwości mógł też budzić wizerunek nowego Dantego. Japoński gość z białymi włosami ustąpił pola młodemu emo nastolatkowi… Na szczęście jego design uległ nieco zmianie w porównaniu z pierwszymi artworkami, które pojawiły się w sieci, choć nadal co niektórzy fani serii przeklinali twórców za tę zmianę. Spieszę jednak donieść, że tutaj również jest lepiej niż można było się spodziewać. Nowy Dante nie jest byle jakim lamerem, ma swój styl i charakter. Już pierwsze poziomy pokazują, że nie brakuje mu powera, z którego znany był jego poprzednik.



To jednak nie koniec zmian i nowości. Metamorfozie uległ cały świat. Posępne zamczyska i charakterystyczne gotyckie budowle z poprzednich części zostały zastąpione bardziej realnymi lokacjami. Przede wszystkim tym razem mamy dwa równoległe światy – rzeczywisty oraz tzw. Limbo. Ten drugi to nic innego jak alternatywna rzeczywistość – niby podobna do pierwszego typu, ale jednak bardziej nierzeczywista. Uzasadniając w ten sposób wprowadzenie „piekielnych” wersji lokacji, twórcy dali sobie duże pole do popisu. W Limbo platformy mogą się przesuwać, budynki wyginać, a rozstawienie dróg może różnić się od tego, co znamy z rzeczywistego świata. Jako odłam od serii właściwej, akceptuję tego typu kreacje, jednak szczerze mówiąc wolałbym, aby Capcom nie porzucił starego stylu. Nowy DmC to między innymi standardowe miasta, wesołe miasteczko, metro… Po prostu dużo bardziej przypomina to nasz świat, niż to co pamiętamy z poprzednich czterech odsłon Devil Mac Cry. Kontrowersyjna to zmiana, ale jeszcze raz podkreślę: akceptowalna, przynajmniej jeśli Capcom całkowicie nie odetnie się od swojego starego stylu. Jako pewna odmiana, jednorazowy odskok jest OK.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jakiś czas temu zamieściliśmy na stronie i na naszym kanale na YouTube (onlygamespl) playtest DmC - pierwsze 30 minut z gry. Oglądając ten film możecie przekonać się w jakim stopniu ludzie z Ninja Theory zmienili serię Devil May Cry. Zachęcamy do sprawdzenia, o ile jeszcze tego nie zrobiliście.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Dante jest Nefilimem – pół-aniołem pół-demonem. Ma to swoje odzwierciedlenie w mocach, bowiem bohater dysponuje zarówno atakami „anielskimi”, jak i „demonicznymi” (różnią się one kolorami – odpowiednio: niebieski/czerwony). Oczywiście zaawansowane kombinacje i bronie są na początku niedostępne, ale w drugiej połowie gry można wykonywać już prawdziwy balet przełączając się w locie pomiędzy dwoma trybami. Wystarczy wcisnąć lewy spust kontrolera, aby włączyć anielskie moce; z kolei prawy spust odpowiada za demoniczną stronę Dantego. Z grubsza można określić to tak, że te pierwsze są bardziej nastawione na defensywę (szybkie ataki o dużym zasięgu), z kolei demoniczne zdolności są bardziej siłowe (wolniejsze, ale mające taką moc, że ją zwyczajnie czuć). Oczywiście pozostają jeszcze standardowe, wypośrodkowane ataki, które będziecie wykonywać nie tykając żadnego ze spustów.



Mamy więc sporo nowości, ale system walki wypadł świetnie. Pomiędzy broniami można przełączać się błyskawicznie, jest to łatwe do wykonania i nawet początkujący fan slasherów po godzinie będzie wyczyniał tu istne cuda. Warto się starać, bo gra premiuje „stylową” wyrzynkę demonów. Oczywistym jest, że trzeba atakować różnorodnymi atakami, zmieniać w locie bronie, wybijać przeciwników w powietrze i dokańczać spadając na ziemię. Właśnie za najbardziej spektakularne akcje wpada najwięcej punktów i przyznawana jest dobra ocena na koniec poziomu. Nastawcie się więc na to, że nie będziecie uczyli się konkretnego typu broni i uznawali go za swój ulubiony. Trzeba korzystać po prostu ze wszystkich i odpowiednio łączyć ataki w combosy.



Strona artykułu: [1]  [2]      
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 4
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
binio
czwartek, 07 marzec 2013r.
Bardzo dobra gra bawiłem się przy niej świetnie. Muzyka to mistrzostwo świata. Troche byłem sceptycznie nastawiony na hollywoodzkiego Dantego ale wyszło bardzo dobrze. Po nudnej czwórce taki przeskok wyszedł idealnie. Graficznie to faktycznie są lokacje bardzo dobre i takie które powodują zdziwienie jak takie coś tu trafiło. Ale ogólnie jako całość jest nieźle bossowie szczególnie pani w brzuchu poczwary wymiata. Gra zdecydowanie warta zagrania.No i muzyka ktoś trafił w mój gust :)
Piotrek
czwartek, 07 marzec 2013r.
Gra jest świetna i na pewno warta polecenia. Ja jestem w połowie, trochę ją odłożyłem ale musze koniecznie wrócić bo warto. Pierwsze informacje przyjmowałem bardzo chłodno ale jak ktoś się waha to mogę potwierdzić że jest miód. Przypadł mi do gustu odświeżony model walki a walki z bossami mi się bardzo podobały. Co z tego że łatwe, ale jakie efektowne! A to obrzydlistwo krzyczące \"Fuck youuuuuuu\" rządzi :D
mbt shoes outlet
piątek, 25 pazdziernik 2013r.
shoe for cheap DmC: Devil May Cry - recenzja | Onlygames.pl mbt shoes outlet http://www.mbt-shoes-shoppings.com
Evorkos
środa, 30 pazdziernik 2013r.
Gra wymiata! Szkoda że fabuła jest krótka. W pierwszym dniu skończyłem w połowie. 2dzień 5 misji, 3 END! Szybko się przechodzi nie uważacie? Ale gra wymiata a bossowie choć łatwi to super są. Moja ocena 8,5/10

UID: 2914
Okładka/art:
Tytuł:
DmC: Devil May Cry
Developer: Ninja Theory
Gatunek: slasher
Data wydania:
EUR: 15/01/13
USA: 15/01/13
JAP: 17/01/13
Poziom trudności:
średni (3/5)
8.1/10
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!