Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 14033
Liczba wiadomości: 8451
Liczba artykułów: 1800
Crash Bandicoot 2 - poradnik solucja, opis jak przejść grę na 100 procent PSX

Ze wstępnych informacji - na szczęście do zaliczenia gry na 100% nie trzeba przejść każdego poziomu bez straty życia, tak jak w pierwszej części. Cortex cudem przeżył upadek z zakończenia „jedynki” i trzeba mu znowu dokopać... Powtarzam też, co napisałem przy okazji opisu do CB1 - musisz być dobry w te klocki, by próbować przechodzić Crasha na 100% (czyt. przynajmniej raz przeszedłeś grę ;).

Na większości plansz do zdobycia są dwa lub trzy kryształy. Jeden z nich - różowy - spotkasz przechodząc poziom, więc o nim nie będę wspominał. I bardzo ważna informacja, bo nie wszyscy o tym wiedzą. Jeśli robisz wślizg (R1) i od razu wyskoczysz (X) Crash doskoczy dalej i wyżej. To bardzo ważne - będziesz trzeba często ten ruch wykorzystywać.

Do przejścia będzie kilka poziomów na czas - w takim przypadku radzę nie rozbijać checkpointów - dzięki temu gdy skusisz, będziesz mógł zacząć jeszcze raz od początku. Tymczasem, gdy zahaczysz skrzynkę z checkpointem, będzie trzeba wrócić się do Warp Roomu i jeszcze raz próbować...

------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Poradnik jest oczywiście całkowicie bezpłatny. Jeśli jednak okazał się dla Ciebie użyteczny, kliknij proszę jedną z reklam widocznych na pasku po prawej stronie. Docenisz w ten sposób wiele godzin pracy autora, a przy okazji dołożysz kilka groszy (dosłownie!) na utrzymanie i rozwój strony. Dziękuję.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

 



WARP ROOM I



Turtle Woods

Do zdobycia dwa dodatkowe kryształy. Pierwszy (srebrny) dostaniesz za rozwalenie wszystkich skrzynek.

Problemy zaczynają się już w pierwszym etapie bonusowym (dostaniesz się do niego wbijając się w ziemię (X, O) na znaku z wykrzywionym ryjem. Pierwszy trudny moment to wybijająca skrzynka ze strzałką, a na dole skrzynki NITRO. Zrób tak - wybij się z wybijającej skrzynki, przeskocz nad NITRO i rozwal skrzynki na platformie na którą doskoczysz. Teraz cofnij się do wybijającej skrzynki (wykonaj wślizg i skok) i rozwal ją. Teraz zeskocz na dół do NITRO (oczywiście w wolne miejsce) i omiń zielone skrzynki (na końcu etapu będzie skrzynka z wykrzyknikiem, które je wszystkie rozwali). Zaraz za skrzyniami NITRO jest kolejna wybijająca skrzynka. Rozwal ją a wyżej dostań się robiąc wślizg i zaraz po nim skok.
Potem problem może być ze strusiami. Musisz po prostu działać bardzo szybko, gdyż chowają głowę w piasek i nic już ich nie ruszy. Jeśli nie zdążysz, spadnij w przepaść i zaczynaj od ostatniego checkpoiontu. Gdy tylko na nie wskoczysz, od razu rób wślizg i wyskok a powinieneś zdążyć.

W dalszej części poziomu, wysoko pod drzewami będzie zawieszona też skrzynka z życiem. Naskocz najpierw na żółwia i z niego się wybij a bez problemu ją rozbijesz.

Drugi kryształ (niebieski) dostaniesz (uwaga!) za nie-rozbicie ani jednej skrzynki na tym etapie! Problem może pojawić się, gdy dojdziesz do rzędu 10 skrzynek ustawionych po pięć w dwa rzędy. Musisz przeskoczyć je znanym już manewrem (R1, X). Dalej już nie powinno być problemów.



Snow Go

Do zdobycia dwa dodatkowe kryształy. Srebrny jest za rozwalenie wszystkich skrzynek. Najwyżej położoną skrzynkę na pierwszym lodowisku (na 3 stalowych skrzyniach) zdobędziesz wykonując wślizg, podskok.

W bonusie będą 3 skrzynki położone u góry (ułożone w schodki). Najwyższą (ze znakiem "?") zdobędziesz wykonując znane R1, X.

W dalszej części poziomu (po bonusie) spadniesz na dół i znów będziesz miał drogę "w górę". Nie zapomnij się jednak cofnąć kawałek na dół. Jest tu skrzynka z wykrzyknikiem rozwalająca wszystkie NITRO.

Idąc dalej, trafisz na dwie skrzynki które są nieaktywne (prześwitują). Z następnej skrzynki wybijającej (na górze) wyskocz odpowiednio wysoko (przytrzymaj X) a odblokujesz wcześniej prześwitujące skrzynki. Wróć i rozwal je.

Czerwonego diamentu na razie nie zdobędziesz. Zostaw go na później (wejście z późniejszego poziomu - Air Crash).



Hang Eight

Do zdobycia dwa srebrne gemy. Pierwszy za rozwalenie wszystkich skrzynek - jeśli masz niebieski gem z Turtle Woods (pierwszy poziom) będziesz mógł tego dokonać. W podpoziomie do którego dostaniesz się dzięki niebieskiemu gemowi, na wodzie spotkasz prześwitujące skrzynki. Za nimi będzie skrzynka z "!" - dotknij ją i wróć się po zaległe skrzynki.

Drugi kryształ dostaniesz gdy przejdziesz poziom w niecałą minutę - trudne, ale możliwe. Jeśli będziesz od początku szedł bardzo szybko i nie popełniał błędu włączy się czas (60 sekund). Musisz przejść poziom przed jego upływem i zebrać gem.



The Pits

Do zdobycia jeden dodatkowy kryształ - dostaniesz go po rozwaleniu wszystkich skrzynek.
Gdy dojdziesz do rozwidlenia, skręć najpierw w lewo i dojdź aż do połączenia dróg. Teraz wróć się tą samą drogą i wybierz prawą ścieżkę (naturalnie, tu też rozwalaj wszystkie box'y :).

W bonusie, gdy zobaczysz prześwitujące skrzynki idź dalej, rozwal skrzynkę z wykrzyknikiem i wróć się po nie.



Crash Dash

Do zdobycia jeden dodatkowy kryształ. Za rozwalenie wszystkich skrzynek - żadna z nich nie jest ukryta, więc nie powinno być problemów. Musisz tylko spieszyć się, by głaz Cię nie dogonił. Oczywiście NITRO sobie odpuść - rozwali je głaz.




WARP ROOM II



Snow Biz

Do zdobycia jeden dodatkowy kryształ. Na razie go jednak nie zdobędziesz, gdyż do rozwalenia wszystkich skrzynek potrzebny jest czerwony gem, którego jeszcze nie masz. Ale na razie zbierz wszystkie dostępne teraz skrzynki. Wszystkie wysoko położone skrzynki w etapie bonusowym, rozwalisz wykonując R1, X. Tak samo dostaniesz się na wyższe skały. Prześwitujące skrzynki uaktywnią się, gdy dotkniesz znajdującej się zaraz za nimi skrzynki z "!". Wróć się po nie.




Air Crash

Do zdobycia dwa dodatkowe kryształy. Jeden dostaniesz za rozwalenie wszystkich skrzynek, ale tego na razie nie dokonasz - potrzebny gem z poziomu Bear Down). Drugi kryształ jest za dojście bez straty życia mniej więcej do połowy poziomu. Uaktywni się specjalny teleport (jak bonus, ale z trupią czaszką). Ten ukryty poziom także musisz przejść bez straty życia. Jest to trudne zadanie. Problem mogą sprawić dwa zapadające się w wodzie kamienie a pomiędzy nimi hipopotam. Zrób tak - wskocz na pierwszy kamień i czekaj aż się będzie zapadał. Wtedy wskocz na hipopotama i z niego na następny kamień (pewniej będzie jeśli wykonasz R1, X, ale normalnie też wychodzi). Dzięki temu dolecisz do drugiego zapadającego się kamienia, który właśnie wyjdzie na powierzchnię.

Na tym poziomie znajduje się też czerwony gem. Gdy dojdziesz do pierwszego "skutera wodnego", którym można pływać, zauważ, że po prawej pływają skrzynki. Skacz po nich aż dostaniesz się na platformę po prawej. Gdy na nią wejdziesz, teleport przeniesie Cię do ukrytej sekcji poziomu 'Snow Go', gdzie na koniec zdobędziesz czerwony diament. Wylądujesz w pierwszym Warp Roomie - udaj się więc z powrotem do drugiego i ponownie odwiedź poziom 'Snow Biz'. Tu, niedaleko za pierwszym checkpointem, uaktywnił się czerwony diament, który zawiezie Cię wyżej od ukrytej sekcji tego poziomu. Rozbij tam wszystkie skrzynki. Na koniec wrócisz do miejsca z którego odlatywałeś do ukrytej sekcji - rozbij też wszystkie skrzynki w podstawowym poziomie - dostaniesz srebrny diament.



Baer It

Do zdobycia tylko jeden dodatkowy kryształ - za zebranie wszystkich skrzynek. Nie powinno być większych problemów. Pamiętaj tylko o tym, że w zależności od tego jak mocno wciśniesz X, niedźwiedź dalej albo bliżej skoczy.



Crash Crush

Jeden dodatkowy gem - za rozwalenie wszystkich skrzynek. Gdy wyjdziesz po lewej stronie rozwidlenia skręć w prawą stronę i zbierz wszystkie skrzynki. Drugi prądzik pokonasz manewrem R1, X. Teleport zabierze Cię na początek rozwidlenia. Idź dalej.

W bonusie gdy dojdziesz do wybijającej strzałki i znajdziesz się na górze, przeskocz na drugą stronę, wykonując R1, X. To samo zrób później by wejść na stalowe skrzynki.
Pod koniec etapu będziesz musiał korzystać ze wszystkich pól przyspieszających, by na koniec mieć czas rozwalić trzy normalne i jedną pół-stalową skrzynkę (rozwalasz ją wciskając X, O).



The Eel Deel

Do zdobycia dwa dodatkowe kryształy. Jeden za wszystkie skrzynki a drugi w trakcie przechodzenia poziomu. Na pierwszym rozwidleniu, skręć w prawo i dojdź do końca po zielony diament (za skrzynkami z NITRO jest ukryte przejście). Wróć się na początek rozwidlenia i tym razem wybierz lewą stronę (ważne - jeśli wracając stracisz życie, to gdy zaczniesz od poprzedniego checkpointu, musisz jeszcze raz wejść w prawą odnogę by zabrać jedną skrzynkę leżącą pomiędzy NITRO!). Gdy dojdziesz do drugiego rozwidlenia, wybierz najpierw lewą stronę, rozbij wszystkie skrzynki i wróć się, po czym wybierz prawą stronę. Tym sposobem za jednym podejściem można zgarnąć wszystkie diamenty.



WARP ROOM III


Plant Food

Do zdobycia dwa dodatkowe diamenty. Jeden za rozwalenie wszystkich skrzynek - żadna nie jest ukryta, więc nie powinno być problemów (w razie konieczności wyższych i dalszych skoków używaj R1, X).

Drugi diament dostaniesz, gdy przejdziesz ten poziom w bardzo krótkim czasie. Już od początku spiesz się, dzięki temu później dostaniesz więcej czasu. Przy pierwszym checkpoincie włączy się czas - jeśli zdążysz przed jego upływem otrzymasz żółty diament. Na końcowy odcinek tego trialu musisz mieć przynajmniej brązową maskę - są tam dwie rośliny, których po prostu nie można ominąć.


Sewer or Later

Do zdobycia dwa srebrne kryształy. Jeden z nich zdobędziesz jeśli masz żółty gem (a masz, jeśli stosowałeś się do wskazówek niniejszego opisu :). Niedaleko początku (przy pierwszym checkpoincie) dojdziesz do żółtego gemu, który zawiezie Cię do innej sekcji poziomu. Tam zdobędziesz srebrny kryształ. Drugi srebrny kryształ jest za rozwalenie wszystkich skrzynek. Jeśli więc rozwaliłeś już wszystkie skrzynki w podpoziomie do którego zawiózł Cię żółty klejnot, teraz na niego nie wchodź, tylko idź normalnie, prosto. Gdy dojdziesz do rozwidlenia dróg, najpierw skręć na chwilę w prawo, rozwalając dwie skrzynki z wykrzyknikami, teraz wróć się i wybierz lewą odnogę. Dojdź do końca, rozwal wszystkie skrzynki i zbierz różowy klejnot, po czym wracaj na rozwidlenie i idź już w prawo i do końca.



Bear Down

Do zdobycia jeden srebrny kryształ za rozwalenie wszystkich skrzynek - prosta sprawa. Nie to jest jednak najważniejsze w tym levelu. Na koniec, gdy już zbierzesz srebrny kryształ, wróć się i skacząc po kładkach na wodzie, dostań się na wysepkę. Przeteleportujesz się do dodatkowego, ukrytego Warp Roomu, gdzie będziesz mógł zaliczyć poziom Air Crash, w którym wcześniej brakowało Ci skrzynek. Rozwal wszystkie skrzynki w tym bonusowym etapie. Następnie gra przeniesie Cię do poziomu Air Crash, gdzie ponownie musisz rozbić wszystkie skrzynki - za to dostaniesz srebrny kryształ, którego wcześniej nie mogłeś zdobyć. Wylądujesz też w drugim Warp Roomie, więc czym prędzej przetransportuj się do trzeciego i kontynuuj grę.



Road to Ruin

Do zdobycia dwa srebrne diamenty. Jeden za rozwalenie wszystkich skrzynek - tego na razie nie zdobędziesz, gdyż potrzebny jest teleport z poziomu Diggin It). Drugi srebrny diament możesz uzyskać, gdy nie stracisz życia przechodząc ten level. Gdzieś pomiędzy pierwszym a drugim checkpointem będzie platforma z czachą (jeśli nie skusiłeś), która zawiezie Cię do ukrytej sekcji poziomu. Ją też musisz przejść bez straty życia - na końcu będzie srebrny klejnot, a Ty będziesz musiał jeszcze dokończyć podstawowy level.

Strona artykułu: [1]  [2]      

UID: 120044
Okładka/art:
Tytuł:
Crash Bandicoot 2
Developer: Naughty Dog
Gatunek: platformówka
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą być w całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!