Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kanał OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13925
Ilość wiadomości: 8295
Ilość artykułów: 1797
Poznań Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najważniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właœciwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Burnout 3: Takedown PlayStation 2XboxGameCube

Panowie ze studia RenderWare (btw ostatnio wykupione przez giganta EA) niedługo mają zamiar uraczyć nas zapachem palonej gumy czyli po angielsku Burnout. Kolejna, trzecia już część ma posiadać dopisek "TakeDown". Gra została pokazana na E3 i tam zrobiła niemałą furore – teraz czas na nasze wrażenia. Miałem niekłamaną przyjemność  przetestować betę/demo (jak go zwał...).

Wersja ta posiada jedną trasę i jeden wóz, czyli wielkiego wyboru nie ma. Autko zrobione w stylu retro z wielkim wystającym z przodu silnikiem; nie spodobało mi się specjalnie. Inne autka... jadą dość szybko więc ciężko się przyjrzeć ;), ale się postarałem. Reszta wozów jest zdecydowanie lepsza i wygląda całkiem zawodowo. Powiedziałbym jednak, że brakuje im tego "czegoś". Samochodów będzie jednak zdecydowanie więcej niż sześć (a tyle widziałem), więc nie ma co się martwić. [...] Trasa jest dość ciekawa, ale bez żadnej rewelacji. Zatłoczona ulica na której można się solidnie pościgać, wypróbować boosta, oraz uskutecznić mały slalom miedzy betonowymi słupami i tego typu atrakcje. Całkiem nieźle, bardzo "dwójkowo". Co do grafiki; jest nieco inna niż w części drugiej, którą btw uważam za genialną. Czy lepsza ? Ciężko powiedzieć. W czasie gry widać że został użyty filtr który podczas jazdy (nawet bez boosta) rozmazuje wszystko oprócz naszego auta. Coś jak efekt podczas odpalenia boosta w "dwójce". Wg mnie średnio trafiony patent ale to zależy od gustów. Mam jednak wrażenie że został użyty tylko w tym demku/becie, i w pełnej wersji  będziemy się rozkoszować "czystą" grafiką.



Przyszła kolej na danie główne, czyli jak się gra? Pierwsza zmiana dotyczy kraks. Teraz dostajemy za nie punkty oraz boosta. Punkty naliczane są za ewolucje jakie wykonamy w czasie owej kraksy, czyli obroty, zderzenie innych aut, oraz dystans jaki przebyliśmy lecąc/dachując. Zmiana całkiem przyjemna, gdyż po wypadku możemy od razu ruszyć "z kopyta" i nadgonić straty. Następnie jeśli uderzymy w przeciwnika (i odwrotnie) to kradniemy część jego boosta (i odwrotnie :P). Co do boosta to jego charakter został trochę zmieniony. Z części drugiej pamiętam go jako nieposkromionego :), ekran totalnie się rozmazywał, auto szyło powietrze jak rakieta i ledwo skręcało. Tutaj dodaje nam mniej "połera", cos na wzór NFS:U. Czyżby krok w kierunku realizmu? Zobaczymy jak to wyjdzie w pełnej wersji. Kolejna chyba najbardziej rajcująca nowość – otóż jeśli naszego rywala zepchniemy na nadjeżdżające z przeciwka auto lub wepchniemy go na barykadę, czas zwalnia swój bieg, kamera obraca się i najeżdża na lecącego/dachującego rywala... Za chwilę wszystko wraca do normy, a my dostajemy boosta! Chodzi aby nasz rywal miał stłuczkę (czasami to zbyt "małe" słowo :) w wyniku naszych niecnych czynów - inwencja twórcza należy do gracza. Patent naprawdę rewelacyjny. Mam nadzieję, że w pełnej wersji zostanie jeszcze rozwinięty. Warto jeszcze wspomnieć, że teraz podczas naszej kraksy możemy wciskając klawisz L1 zwolnić czas - włącza się wtedy bardzo dziwna i powiedziałbym mroczna muzyka. W każdym razie robi wrażenie i dodaje klimatu. Co do muzyki, to w tej wersji raczej jej nie uraczymy. Przesłuchałem jednak parę piosenek z gry (soundtrack został wcześniej ogłoszony przez EA). Cóż, ten typ muzyki do mnie nie trafia. Jest to powiedzmy punk-rock, bardzo pospolity. Pewnie trzeba będzie grać z własną muzyczką w tle. Chyba, że reszta piosenek jest znacznie lepsza... W co szczerze mówiąc wątpię. Co do dźwięków to po prostu trzymają poziom i standardy. I dobrze !

Zapoznanie się z tym krótkim epizodem naprawdę nastraja pozytywnie. Nie mogę się doczekać pełnej wersji jak pewnie większość grającej populacji. Mam nadzieję że nie będę musiał długo czekać. Czego sobie i Wam życzę.

Burthess

Strona artykułu: [1]        
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 0
Twój kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Treść*:
* - pola wymagane.
Brak komentarzy

UID: 735
Okładka/art:
Tytuł:
Burnout 3: Takedown
Developer: Criterion Games
Gatunek: wyścigi
Data wydania:
EUR:
USA:
JAP:
Poziom trudności:
       

Strony zaprzyjaźnione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiały zawarte w serwisie onlygames.pl są objęte prawem autorskim i nie mogą byćw całości
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorów!