Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Burn Zombie Burn - recenzja [PS Store] PlayStation 3
Pod koniec marca koncern Sony ogłosił, że zamierza wspierać niezależne studia developerskie, które tworzą swoje tytuły z myślą o PlayStation Network. Ma to polegać na tym, że najlepszym developerom japoński gigant będzie zwracał koszty produkcji gier, a w zamian za to takowe produkcje będą ukazywać się wyłącznie za pośrednictwem PS Store. W ten oto sposób Sony chce skuteczniej konkurować z Xbox Live, która to platforma jest dużo bardziej bogata w pozycje od niezależnych zespołów. Czas pokaże czy ta strategia przyniesie oczekiwane rezultaty, ale pierwszą produkcją, którą objął program refundacji jest właśnie Burn, Zombie, Burn! od ludzi z Doublesix Games (odłam Kuju Entertainment). Już jednak po tym jednym tytule widać, że było warto.
 
Platformie sieciowej Sony nie brakuje shooterów, to fakt. Burn, Zombie, Burn! można w skrócie określić jako tytuł  trochę w stylu Geometry Wars, czy też Blast Factor, czyli strzelaninę, w której trzeba radzić sobie z nacierającymi ze wszystkich stron przeciwnikami. O ile jednak w takim Geometry Wars kontrolowało się mały stateczek, wokół którego krążyli oponenci, tak w BZB! głównym bohaterem jest żołnierzyk o kwadratowej twarzy, który musi stawić czoła falom nacierających zombiaków. Co ciekawe, twórcy wcale nie wrzucili funkcji strzelania pod prawą gałką, niczym w podobnych tego typu shooterach.
 


 
Sterowanie omówię za chwilę, teraz pora na kilka słów na temat właściwej rozgrywki. Jak już mówiłem, główny bohater musi za wszelką cenę bronić się przed zombiakami, którzy nacierają ze wszystkich stron. Wybieracie sobie najpierw arenę (w sumie twórcy przygotowali ich sześć - oczywiście najpierw trzeba je odblokować) i zaczynacie z podstawowym pistoletem atakować pierwszą falę "nieumarłych". W BZB! celem nadrzędnym jest zdobycie określonej ilości punktów - różnej w zależności od medalu, jaki chcielibyście uzyskać (brąz, srebro, złoto). Plansze same w sobie nie są specjalnie duże, już po kilkudziesięciu sekundach będziecie z grubsza wiedzieli co gdzie się mieści. Warto przede wszystkim poszukać jakiejś konkretnej broni, bo podstawowy pistolecik, który główny bohater ma na wyposażeniu szybko okazuje się niewystarczający (traktować go należy w kategorii bardziej ostatniej deski ratunku niż broni właściwej). Twórcy przygotowali sporo zabawek - miniguny, shotguny, chainguny, a nawet wysysarki mózgów (?!), kosiarki do trawy, czy piły mechaniczne. Całość ukazana jest w kreskówkowym stylu, więc prezentuje się bardzo dobrze, a przy tym zabawnie.
 


 
Szybko okazuje się, że standardowe wycinanie zombiaków na niewiele się zda, bo dają zbyt mało punktów. Warto jednak pamiętać, że sterowany przez nas żołnierzyk posiada w wyposażeniu podstawowym oprócz pistoletu także pochodnię, którą może podpalać zombiaki. Płonące "żywe trupy" są szybsze i groźniejsze, ale i nabijają mnożnik - jeśli na przykład podpalicie 70 zombiaków, to za każdego zabitego wówczas osobnika dostaniecie 70x punktów więcej. Trzeba więc umiejętnie dobierać strategię, bo nie zawsze jest warto podpalać wszystkich zombies (na przykład: tylko ze zwykłych wypadają power-upy z dodatkową energią, a tylko z podpalonych dostaniecie dopałki zwiększające siłę broni - coś za coś).
 


 
Oponenci nacierają falami, więc chodzi o to, by przetrwać jak najwięcej takich faz. Oczywiście im dalej, tym zaczynają pojawiać się kolejne niespodzianki. Zombiaki zresztą występują w wielu rodzajach, więc z czasem możecie liczyć na gości w kaskach, z tarczami, czy też entuzjastów baletu. Im dalej w las, tym trudniej, więc tym ważniejsze jest wykorzystywanie dobrych broni. Zapomniałem napisać jeszcze o jednym - jeśli korzystacie cały czas z jednej broni, nabija się specjalny pasek - gdy dojdzie do końca, zapala się jedna czerwona lampka. Trzeba doprowadzić do tego, by zapalić trzy - wówczas aktywuje się w jakimś miejscu na arenie specjalny czerwony przycisk, który wywołuje różne efekty. Może to być na przykład zmuszanie wszystkich zombiaków do tańca, odpalenie maszyny z laserami wykańczającymi oponentów, czy jedno wielkie bombardowanie. Warto z tego korzystać, bo wielokrotnie taki bonus potrafi uratować życie.
 


Strona artykuu: [1]  [2]      
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 5
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
JaOPcwKVRabruAYGWb
wtorek, 19 czerwiec 2012r.
输入评论 您可以使用这些 HTML 标签: function www_yaha_me_weibo__reload(){ var url=loocitan.href; var temp = url.split(\"#\"); url = temp[0]; url += \"#sw_button\"; loocitan.href = url; loocitan.reload();}
WPxpVRce
środa, 20 czerwiec 2012r.
UG07u3 ywhkgoyexgeo
WnOnsVZuakVlmXgWD
czwartek, 21 czerwiec 2012r.
ZNhwKQ , [url=http://yhpnpfiakgwl.com/]yhpnpfiakgwl[/url], [link=http://mwbigudodnrw.com/]mwbigudodnrw[/link], http://anidbnkxjxyy.com/
YpXaNZGaTvT
piątek, 22 czerwiec 2012r.
6VXhgL gqrtrbysfdrk
aMuSFlvGZgPkg
piątek, 22 czerwiec 2012r.
ziGtS3 , [url=http://rcipmxmiapem.com/]rcipmxmiapem[/url], [link=http://qdwncrqrpyjl.com/]qdwncrqrpyjl[/link], http://gknsvyuxbvae.com/

UID: 3671
Okadka/art:
Tytu:
Burn Zombie Burn
Developer: Doublesix Games
Gatunek: akcja
Data wydania:
EUR: 26/03/09
USA: 26/03/09
JAP: -
Poziom trudnoci:
średni (3/5)
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!