Onlygames.pl | Serwis Konsolowy, recenzje gier, konsole | PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PSP, 3DS, DS, PS2, strona o konsolach

------------------------------------
Kana OnlyGamespl na YouTube:

Zdjęć w galerii: 13936
Ilo wiadomości: 8315
Ilo artykułw: 1798
Pozna Game Arena 2016 & Warsaw Games Week 2016 - wideo-relacja z imprez | Przedstawiamy Wam wideo-relację z dwóch najwaniejszych tegorocznych imprez growych. Sprawdźcie koniecznie.
Uncharted 4: Kres Złodzieja - recenzja [PS4] Murawany kandydat do tytułu "Gry Roku 2016"? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Castlevania: Symphony of the Night - Strefa Retro [PSone, Sega Saturn] Kiedyś niedoceniona, a po latach uznana za jedną z najlepszych produkcji 32-bitowej ery. Czy słusznie?
Nintendo Wii - poradnik kolekcjonera | W kolejnym "Poradniku kolekcjonera" gościmy Nintendo Wii. Kompletny poradnik opisujący Wam który model konsoli wybrać i jakimi akcesoriami warto się zainteresować.
PES 2017 - recenzja [PS4, Xbox One] Czy tegoroczna edycja Pro Evolution Soccer wróciła wreszcie w pełni na właściwe tory? Sprawdźcie w naszej wideo-recenzji.
Game Boy Advance - poradnik kolekcjonera | Który model konsoli jest najlepszy? Jakich gier szukać? Na te i inne pytania dotyczące GBA odpowiadamy w kolejnym poradniku.
PlayStation 4 PRO - recenzja [PS4] Przed Wami szczegółowy test PS4 PRO - najnowszej konsoli Sony. Warto kupić? Czy warto przesiąść się ze starej PS4? I jak moc PS4 Pro przekłada się na gry?
PlayStation 4 PRO - unboxing | Rozpakowanie nowiutkiego zestawu z PS4 PRO (konsola debiutowała w naszym kraju 10 listopada). Zobaczcie jak prezentuje się sprzęt (wg Sony) dla "profesjonalnych" (?) graczy...
Assassins Creed Unity - recenzja PlayStation 4Xbox One
Ubisoft od kilku ładnych lat obiecuje graczom rewolucję w serii Assassins Creed. Co ciekawe, każdego roku miłośnicy wirtualnych zabójców przyklaskują francuskiemu deweloperowi mówiąc „bierzemy to w ciemno!”. Przyznaję, nie jestem święty i również  się do nich zaliczam. Tegoroczne przechwałki twórców nadmuchały moje serce hypem do tego stopnia, że po kilku godzinach spędzonych z grą po prostu pękło. Bo choć zapowiadana rewolucja została wreszcie wcielona w życie, to niestety tylko w sensie fabularnym. 

Tym razem Ubi wsadza Wasz umysł do programu Helix, dzięki któremu możecie doświadczyć okresu przełomowego dla ojczyzny deweloperów – dobrze wszystkim znanej rewolucji francuskiej. To niezwykle interesujące z historycznego punktu wydarzenie przyjdzie Wam obserwować z perspektywy Arno Doriana, zupełnie nowego bohatera o oryginalnym życiorysie. Debiutant to młody szlachcic, który traci ojca w młodym wieku, a następnie z powodu prywatnej vendetty, nie do końca świadomie, zostaje wcielony do bractwa Assassynów… Chwila, czy Wy też doświadczacie właśnie dziwnego uczucia, że to już gdzieś było? A tak, przecież to nic innego jak kopia życia Ezio Auditore. 


"Związek" między Arno z Elise jest jednym z kluczowych wątków fabularnych. Choć został ona poprowadzona poprawnie, to czuć, że twórcy mogli pokusić się o coś lepszego.


Latający chłopiec

Podobieństw z włoskim mentorem nie sposób zliczyć, poczynając od biografii, na czynach kończąc. Jak zwykle swoimi decyzjami kontrolowany przez nas zabójca zmienia bieg historii i wpływa na los niezliczonej ilości obywateli. O dziwo jego wybory nie zawsze są słuszne, a pogoń za szczęściem w miłości interesuje go bardziej od losu niewinnych cywili. Nieładnie, panie Dorian. Opowiadana fabuła jest miałka, a co gorsza jej filarem jest standardowy schemat miłosny wałkowany od czasu „Romeo i Julii”. W ostatecznym rozrachunku całość  nie potrafi wciągnąć odbiorcy w swoje szpony. Nawet tak znamienita postać, jaką jest Napoleon Bonaparte nie została odpowiednio nakreślona, a jej udział zamyka się w dwóch misjach. Smutne, że cała otoczka gry jest ciekawsza, niż jej najważniejszy element.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Prezentujemy Wam wideo-playtest Unity. Kilka fragmentów gameplayu ułatwi Wam zrozumienie dlaczego tak krytykujemy najnowszą część serii. Zwróćcie szczególnie uwagę na pięknie odwzorowany Paryż i problemy z płynnością animacji. Film pochodzi z naszego kanału na YouTube: onlygamespl.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

Romantyczny spacer po Paryżu


Mówiąc „otoczka” mam na myśli tłumy na ulicach, głowy nabite na pale, publiczne egzekucje i wiele innych atrakcji. Każda z nich ma swoje odzwierciedlenie w grze, a nawet ewoluuje w miarę postępów fabularnych. Imponujące z początku, kilkuset-osobowe tłumy zgromadzone na ulicach szybko zyskują kolejnych zwolenników rosnąc do naprawdę trudnej do policzenia ilości. Jak na złość, cała magia traci swój urok, kiedy zechcecie przyjrzeć się im bliżej. Generujące się na Waszych oczach elementy ubioru NPC-ów czy  pojawianie się postaci spod ziemi, to w świecie Unity chleb powszedni. Podobnie jak cała masa błędów typu zapadanie się głównego bohatera pod mapę miasta, nieskończona ilość nabojów w wyposażeniu, nie wspominając o legendarnej już rozdzielczości 900p oraz 30 klatkach animacji, które co chwila spadają do kilku(nastu) na sekundę. Horror.


Prologowy Wersal, to jedyna lokacja, która pozwala na wyruszenie poza granice Paryża. 

Przechadzając się uliczkami Paryża nie sposób nie zauważyć różnic klasowych, jakie notabene były jednym z powodów rewolucji. Wystarczy przeskoczyć kilka dachów, aby ze slumsów reprezentujących biedę, umierających na ulicach ludzi, przenieść się do luksusowego, wypełnionego bawiącymi się arystokratami terenu. Nie licząc prologowego Wersalu, Paryż to jedyne miasto, jakie jest dostępne w Unity. Czy to źle? Stolica Francji, to największa spośród przygotowanych na potrzeby serii lokacji, a co najważniejsze najlepiej dopracowana i niezwykle klimatyczna. Choć nie do końca udało się wywiązać z obietnicy, że gracze będą mogli wejść do każdego budynku widocznego na planszy, to jak zwykle punkty widokowe dostarczają miłych dla oka plenerów, a wodotryski graficzne potęguje zmodyfikowane systemy oświetlenia oraz pogody. Całość spina wpasowująca się w klimat ścieżka dźwiękowa, która potrafi się znudzić pod koniec rozgrywki.


Wirtualna stolica Francji jest ogromna! Nie dziwne, że deweloperzy przyszykowali tony znajdziek. Niektóre z nich wymagają nie lada wysiłku aby je odnaleźć (szczególnie te rozmieszczone w katakumbach).

Mykanie po mapie w Unity zostało całkiem pokaźnie rozbudowane, a Paryż doczekał się nawet własnego systemu podziemnych katakumb. Najważniejszą nowością jest wprowadzenie długo wyczekiwanego systemu schodzenia z budowli, dzięki czemu chęć dostania się na twardy grunt nie kończy się już zabawą w dobrze znanego fanom polskiego rapu Magika. Warto odnotować również możliwość skradania oraz przylegania do osłon, które dopiero teraz umożliwiają działanie w ukryciu w tej nastawionej na cichych zabójstwach serii. Przełożyło się to rzecz jasna na sposób wykonywania misji, które stały się bardziej otwarte i oferują kilka sposobów ich ukończenia.

Przemyślane eliminowanie kolejnych celów jest pożądane tym bardziej, że przeciwnicy w Unity stali się zajadli niczym wściekłe psy i wytrzymali niczym karaluchy. Co ciekawe, strażnicy są przypisani do jednego z pięciu poziomu trudności w zależności od dzielnicy. Delikwenci na najwyższym levelu do pojedynku przystępują bez chwili namysłu i niczym prawdziwe chłopaki spod bloków nie wahają atakować jednocześnie, naparzając nie tylko mieczami, ale również pistoletami oraz muszkietami. Jak zwykle walka została oparta na wyświechtanym schemacie wyczekiwania na atak wroga oraz wyprowadzeniu szybkiej kontry, jednak w Unity jak nigdzie indziej można poczuć, że sterowany przez gracza zabójca nie jest bogiem i również może zginąć. Często jedyną słuszną decyzją podczas ciężkiego boju okazuje się ucieczka. Tutaj również pokuszono się o zmianę – rywale w końcu nie biegają za nami po każdym dachu ze zwinnością równą doświadczonemu Assassynowi, a zamiast tego wolą strzelać. A to niestety robią piekielnie skutecznie, doprowadzając gracza do szewskiej pasji. Dlatego zanim wpadniecie na genialny pomysł, aby wdrapywać na najbliższy budynek, rozważcie ukrycie się wśród okolicznych przechodniów.


Choć Ubisoft obiecywał, że Arno będzie mógł wejść do każdego dostępnego w grze budynku, to rzeczywistość po raz kolejny okazała się mniej optymistyczna. Nie jest jednak pod tym względem źle.
Strona artykuu: [1]  [2]      
Dodaj komentarz
do tego artykułu
Komentarzy: 3
Twj kod:
(Przepisz w odpowiednie pole)
Nick*:
E-mail:
Kod*:
Tre*:
* - pola wymagane.
FIFA15
piątek, 09 styczeń 2015r.
You always love it. FIFA15 http://vision2words.com/profiles/blogs/ea-to-discontinue-season-ticket
Cheap Michael Kors
wtorek, 31 marzec 2015r.
first in sales, 'first person, after work,' the truths we know everything, Oh, you want to accomplish sales goals, first to get the dealer's trust and support, how to get the dealer's trust? Usually I went to the dealer, usually go first trip to the market, the market information, and then store in the East to see a closer look and found a problem, like a good plan, and then find the boss, talk about the market situation, to talk about the store The problem, to mention some of the other markets do better advice and planning program, while regional dealers often have interactive activities, cross-examine, the mess of a team within the regional distributors - Managers Club, unanimously, the boss Through my program, sales promotion, and profits improved, that the boss has been interest, he will impress you, trust you, as sales targets, ripe! I remember for years at the end, a dealer asked me how much worse your sales tasks? Those who did not complete the first warehouse pulled me now!?Second, sales, hard, tired, I think it is worth it! As long as the mind always remember: If I was the boss, how would I do it? If I were the boss, how to deal with the manufacturers? If I were the boss, how would I flirt with the local government departments? How do I manage my store? Manage my employees? How to fight a competitor? How to form the company management and corporate culture? Sees himself as the boss, a lot of sales difficulties will be solved, imperceptibly, in the near future, you will become the real boss! Why not mix Cheap Michael Kors
Cheap Michael Kors
środa, 01 kwiecień 2015r.
little old trick, quickly said quick to say, we are waiting for it. Skiles glasses shining in the darkness, he was looking at the post on the school bbs.No, ah - what ah? Cheap Michael Kors

UID: 2785
Okadka/art:
Tytu:
Assassins Creed: Unity - recenzja
Developer: Ubisoft
Gatunek: akcja/TPP
Data wydania:
EUR: 11.11.2014
USA: 11.11.2014
JAP: 11.11.2014
Poziom trudnoci:
średni (3/5)
       

Strony zaprzyjanione

- ZOBACZ TUTAJ              
Kana³ RSS
Materiay zawarte w serwisie onlygames.pl s objte prawem autorskim i nie mog byw caoci
lub we fragmentach kopiowane, powielane oraz rozprowadzanie bez zgody ich autorw!