|
|
Assassin's Creed Syndicate - recenzja PCPlayStation 4Xbox One |
|
|
|
Przed Wami recenzja Assassin's Creed Syndicate. Najnowsza produkcja Ubisoftu ukazała się na PS4, Xboxa One i PC. Edycje konsolowe chodzą w 900p i starają się utrzymać 30 klatek na sekundę. Najlepszą wydajność można doświadczyć na PC, o ile oczywiście dysponujecie odpowiednio mocnym sprzętem. Czy najnowsza część Assassin's Creed jest czymś więcej niż odcinaniem kuponów od popularności serii? Sprawdźcie sami - oto finalny werdykt. [Baron Ski]
|
|
|
|
6 |
Oryginalność
Kilka nowości (największa: linka z hakiem) wprowadzono, ale trzon gameplayu bardzo przypomina to, co widzieliśmy w poprzednich częściach. |
|
|
|
7 |
Grafika
Silnik graficzny na szczęście wreszcie zoptymalizowano do sensownego poziomu. Grze dalej zdarza się chrupać (na konsolach), ale dzieje się to rzadko i spokojnie można z tym żyć. |
|
|
|
8 |
Dźwięk
Dobra, klimatyczna muzyka i przyzwoite dialogi. |
|
|
|
7 |
Grywalność
Więcej tego samego, co doskonale znamy. Jeszcze da się w to przyjemnie pograć, ale czas na większe zmiany. Zwłaszcza SI przeciwników musi doczekać się poważnych poprawek. |
|
|
|
8 |
Źywotność
12-13 godzin głównego wątku, kilka niezłych misji pobocznych i masa schematycznych drobnych zadań do wyciśnięcia 100%. |
|
|
|
7 |
Ocena końcowa
Przyzwoita gra z niewykorzystanym potencjałem. Należy traktować ją bardziej jak zestaw nowych misji do formuły znanej od lat, niż jak pełnoprawną, nową odsłonę. |
|
|
Jak oceniamy? Wyjaśnienie naszego systemu ocen
tutaj. |
|
|
Strona artykułu: [1] |
UID: 2998
|
|
|
|
|
Okładka/art:
|
Tytuł: Assassin's Creed Syndicate - recenzja |
|
Developer: Ubisoft Quebec |
|
Gatunek: akcja/TPP |
|
Data wydania: |
|
EUR: 23/10/2015 |
|
USA: 23/10/2015 |
|
JAP: 12/11/2015 |
|
Poziom trudności: średni (3/5) |
|
|